Crytek - Vývoj na Kinect je veľmi jednoduchý |
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu.
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu. Crytek sa veľmi pozitívne vyjadril o vývoji na Kinect a hovorí, že vývoj je veľmi jednoduchý. Dopĺňajú, že Ryse štýl hrateľnosti chceli priniesť už dávno, ale až Kinect tomu dodal význam.
Vraj sa Kinect veľmi dobre hodí na kombináciu meča a štítu, s ktorými budeme bojovať v časoch Rímskej ríše, zároveň to bude krvavá záležitosť, ktorú core hráči žiadali pre Kinect. Samozrejme, ak sa hráčom nebude chcieť hýbať, tak ovládanie bude možné aj gamepadom. Crytek dodáva, že technológia Kinectu má svoje limity, napríklad, že hry nemôžeme ovládať svojimi myšlienkami.
Microsoft je rád, že Crytek Kinect miluje a vraj je to perfektné manželstvo. Firmy už plánovali spolupracovať 5-6 rokov dozadu, ale vtedy Crytek im nemal čo ponúknuť, keďže Crysis bol FPS a tam si Microsoft stráži svoje Halo. Potom Crytek prišiel s historickou sekačkou, ktorá by dopĺňala line-up Mirosoftu a ruka bola v rukáve.
Môžeme odhadovať, že titul vyjde budúci rok, kedy sa nám nečakane začínajú zoraďovať všetky tri nové konzoly a nie je vylúčené, že Ryse bude hneď pre nový Xbox. Na druhú stranu nie je to ani potvrdené.
E3 trailer:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 42
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 52
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 92 zobraziť viac článkov >