Crytek vysvetľuje quicktime eventy v Ryse |
Crytek prilížil systém quicktime eventov v Ryse, za ktoré si na E3 odniesol kritiku.
Crytek prilížil systém quicktime eventov v Ryse, za ktoré si na E3 odniesol kritiku. Tie totiž prejdú aj keď tlačidlá nestlačíte správne, alebo nestihnete. Len s tým rozdielom, že prejdú bez bonusov a len so základnými animáciami.
Crytek vysvetľuje, že hru designoval, aby bola prístupná všetkým typom hráčov s rôznymi skúsenosťami a tak hra umožní prebojovať sa na koniec aj pre casual hráčov, bez nutnosti reštartovania scén po každom pokazenom quicktime evente, ale prinesie aj výzvy pre náročných hráčov, ktorým dá odmenu za úspešné eventy.
Teda plné bojové scény môžu byť dosiahnuté len správnym načasovaním a odmenia hráčov doplnením zdravia, zozbieraním zlata alebo skúsenostnými bodmi, odomknú sa nimi aj špeciálne zabitia.
Demo na E3 ukázalo 8 typov zabití, vo finálnej hre ich bude okolo 100. K tomu na najvyššej obtiažnosti sa nebudú tlačidlá na obrazovke zobrazovať a hráči si musia zapamätať, aké tlačidlo stlačiť podľa typu pohybu postavu, a úspešne tak vytvoriť exekúciu.
Viac z hry Crytek ukáže v nasledujúcich mesiacoch. Mimochodom hru definovali ako akčnú adventúru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 95
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 92 zobraziť viac článkov >