Crytek vysvetľuje quicktime eventy v Ryse |
Crytek prilížil systém quicktime eventov v Ryse, za ktoré si na E3 odniesol kritiku.
Crytek prilížil systém quicktime eventov v Ryse, za ktoré si na E3 odniesol kritiku. Tie totiž prejdú aj keď tlačidlá nestlačíte správne, alebo nestihnete. Len s tým rozdielom, že prejdú bez bonusov a len so základnými animáciami.
Crytek vysvetľuje, že hru designoval, aby bola prístupná všetkým typom hráčov s rôznymi skúsenosťami a tak hra umožní prebojovať sa na koniec aj pre casual hráčov, bez nutnosti reštartovania scén po každom pokazenom quicktime evente, ale prinesie aj výzvy pre náročných hráčov, ktorým dá odmenu za úspešné eventy.
Teda plné bojové scény môžu byť dosiahnuté len správnym načasovaním a odmenia hráčov doplnením zdravia, zozbieraním zlata alebo skúsenostnými bodmi, odomknú sa nimi aj špeciálne zabitia.
Demo na E3 ukázalo 8 typov zabití, vo finálnej hre ich bude okolo 100. K tomu na najvyššej obtiažnosti sa nebudú tlačidlá na obrazovke zobrazovať a hráči si musia zapamätať, aké tlačidlo stlačiť podľa typu pohybu postavu, a úspešne tak vytvoriť exekúciu.
Viac z hry Crytek ukáže v nasledujúcich mesiacoch. Mimochodom hru definovali ako akčnú adventúru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 396
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >