Ako je to s hlavnou postavou Ryse? |
Crytek znížil počet polygónov na hlavnej postave v Ryse z 150k na 85k, ale pozrime sa, ako vlastne vyzerá nová postava a či nie je vďaka kvalitnejším shadrom krajšia ako pôvodná.
Crytek znížil počet polygónov na hlavnej postave v Ryse z 150k na 85k, ale pozrime sa, ako vlastne vyzerá nová postava a či nie je vďaka kvalitnejším shadrom krajšia ako pôvodná. Máme tu totiž pôvodný záber z E3 a aj záber z novej prezentácie. Je síce z menej kvalitného livestreamu, ale porovnať sa to dá a rozdiely vidieť.
Zatial čo rozdiel v polygónoch nezbadáme a keby ho nepovedali ani o ňom nikto nevieme, rozdiel v shadroch pridáva kvalitnejšiu pokožku, reálnejšie materiály, lepšie vyhladenia a lepšie nasvietenie, bez prehnaných tieňov a znížené boli aj odrazy brnenia.
K tomu Crytek dodáva že nejde o downgrade, keďže okrem lepších shadrov postava dostáva aj realtime fyziku, kde časti oblečenia sa budú pohybovať. Nakoniec Yerli cez twitter spomína, že odteraz budú už na hre len upgrady a hra vraj je to Full HD zážitok.
Update: Samotné rozlíšenie hry je 900p a Crytek dodáva, že hra vždy bežala v 1600x900 a aj na E3. Crytek konkretizuje, že polygóny znížili na neviditeľných miestach.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 42
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 52
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 92 zobraziť viac článkov >