Ako je to s hlavnou postavou Ryse? |
Crytek znížil počet polygónov na hlavnej postave v Ryse z 150k na 85k, ale pozrime sa, ako vlastne vyzerá nová postava a či nie je vďaka kvalitnejším shadrom krajšia ako pôvodná.
Crytek znížil počet polygónov na hlavnej postave v Ryse z 150k na 85k, ale pozrime sa, ako vlastne vyzerá nová postava a či nie je vďaka kvalitnejším shadrom krajšia ako pôvodná. Máme tu totiž pôvodný záber z E3 a aj záber z novej prezentácie. Je síce z menej kvalitného livestreamu, ale porovnať sa to dá a rozdiely vidieť.
Zatial čo rozdiel v polygónoch nezbadáme a keby ho nepovedali ani o ňom nikto nevieme, rozdiel v shadroch pridáva kvalitnejšiu pokožku, reálnejšie materiály, lepšie vyhladenia a lepšie nasvietenie, bez prehnaných tieňov a znížené boli aj odrazy brnenia.
K tomu Crytek dodáva že nejde o downgrade, keďže okrem lepších shadrov postava dostáva aj realtime fyziku, kde časti oblečenia sa budú pohybovať. Nakoniec Yerli cez twitter spomína, že odteraz budú už na hre len upgrady a hra vraj je to Full HD zážitok.
Update: Samotné rozlíšenie hry je 900p a Crytek dodáva, že hra vždy bežala v 1600x900 a aj na E3. Crytek konkretizuje, že polygóny znížili na neviditeľných miestach.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 53
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >