World of Warcraft |
PC
pridal KamikazeNB 2.3.2007 o 13:13 pod používateľské recenzie
8.5
Po veľmi dlhej dobe hraní tejto MMORPG som sa rozhodol triezvimy očami pozrieť komplexne na tento fenomén súčasnosti. Hru som hral asi pol roka, dalo by sa povedať že skoro vkuse, (no dobre, bol som totálne závislí) ale iba na free serveroch, takže som začínal vždy a vždy odznova, ale zasa na takýchto serveroch nie je problém pri high rate dosiahnuť 60 za relatívne krátky čas. Môžem aj povedať že najviac som hral za nesmrteľného bubliňáka paladina. Tento mi vyhovoval hlavne pre svoju odolnosť a liečiteľské schopnosti. A môžem hrdo vyhlásiť že som s ním v čestnom PvP ešte nebol porazený. Teda ak nerátam veľký lvlový rozdiel medzi súperom a mňou, alebo ovela silnejšiu výbavu. Ale o to teraz nejde.
Také blbosti ako povolania v hre, rasy a grafiku tu spomínať nebudem. To si môžete prečítať hocikde inde. Táto hra bola hlavne pre mňa a tipujem aj pre ostatných hrať v tíme, s kamošmi, s ostatnými. Skoro stále som bol napojený na Team Speaku 2. A toto hlavne šlo, podľa mňa, úmyselne autorom. Takto keď sme hrali, tak sme medzi sebou zároveň súperili, kto bude mať vyšší lvl, lepšiu výbavu, namakanejšiu profesiu. Tieto „závody“ nás všetkých hnali dopredu, a keď boli lvly a skilly, išlo sa na dungy a tierka. Nikdy nekončiaca hra. Časom, teda aspoň mne, vadí, že tu nieje konečné víťazstvo. Ako som čítal v jednej recenzii, žiadne konečné písmenká. Všetko je v hre prispôsobené tak, aby sa to hralo čo najdlhšie. T. j. napríklad vzducholode, resp. lode. Je to pekné že sú tu, ale kľudne mohli porobiť porty ako na freečkach. Takto musí človek hodinu čakať kým príde vzducholoď. Ďalej windmasterovia. Je to pekné že si človek zaletí na gryfonoch... ale všimnite si, že zároveň grifon robí výhliadkovú cestu, t.j. nejde rovno nad stromami, ale musí ísť cez každý kaňon, alebo sa 2x otočiť... a dokonca chodí hore a dole, len aby to bolo čo najdlhšie a strávili pri tom čo najviac času. Heartstone by sa tiež mohol nabíjať častejšie, alebo mať viac HS, vo viac miestach, ale nie, musíš si to všetko odšlapať pekne sám. Je tu úžastne veľké prostredie, ale podľa mňa až príliž a pritom je aj dosť prázdne. Hovorte si čo chcete, je to pravda. Chýba tomu viac veveričiek :DDDDD. Hraj čo najdlhšie. To sa týka aj blizzlike. Možno by som aj šiel hrať na ofík, ale to mi vadilo hádam najviac. Bol som na blizzlike serveroch a je to zúfalé. Hrať celý deň, aby človek urobil nejaký 10 lvl, a o výbave a dropoch ani nehovorím. Že vraj sa to zmenilo v BC, neviem, nehral som datadisk, ale vyzerá pekne, ale podľa mňa ďaľšie ťahanie peňazí z hráčskych vreciek. Je ale pravda, že si ho zahrám na nejakom funku. Inak na funkových, alebo na highrate serveroch končí väčšina neofíkových hráčov.
Môj osobný život sa mi chvalabohu celkom pri stálom hraní WoW nezosypal, ale nemá ďaleko a o škole ani nehovorí (p.s. maturujem). No mal som šťastie, viem o ľudoch, ktorí sú úprimne povedaní z hrania celkom v prde..i. Naozaj je čas sa zamyslieť, ako človek chce tráviť svoj život a keď už nič iné, tak sú aj iné MMORPG, ja osobne skúsim. LOTRO. Nakoľko som tolkienista. Nehovorím o tejto hre nič zlé, dobre som sa pri nej zabavil, ale keď sa na to pozerám takto spätne tak až príliš. Hodnotenie je preto také aké je, lebo som to bral naozaj komplexne.
Také blbosti ako povolania v hre, rasy a grafiku tu spomínať nebudem. To si môžete prečítať hocikde inde. Táto hra bola hlavne pre mňa a tipujem aj pre ostatných hrať v tíme, s kamošmi, s ostatnými. Skoro stále som bol napojený na Team Speaku 2. A toto hlavne šlo, podľa mňa, úmyselne autorom. Takto keď sme hrali, tak sme medzi sebou zároveň súperili, kto bude mať vyšší lvl, lepšiu výbavu, namakanejšiu profesiu. Tieto „závody“ nás všetkých hnali dopredu, a keď boli lvly a skilly, išlo sa na dungy a tierka. Nikdy nekončiaca hra. Časom, teda aspoň mne, vadí, že tu nieje konečné víťazstvo. Ako som čítal v jednej recenzii, žiadne konečné písmenká. Všetko je v hre prispôsobené tak, aby sa to hralo čo najdlhšie. T. j. napríklad vzducholode, resp. lode. Je to pekné že sú tu, ale kľudne mohli porobiť porty ako na freečkach. Takto musí človek hodinu čakať kým príde vzducholoď. Ďalej windmasterovia. Je to pekné že si človek zaletí na gryfonoch... ale všimnite si, že zároveň grifon robí výhliadkovú cestu, t.j. nejde rovno nad stromami, ale musí ísť cez každý kaňon, alebo sa 2x otočiť... a dokonca chodí hore a dole, len aby to bolo čo najdlhšie a strávili pri tom čo najviac času. Heartstone by sa tiež mohol nabíjať častejšie, alebo mať viac HS, vo viac miestach, ale nie, musíš si to všetko odšlapať pekne sám. Je tu úžastne veľké prostredie, ale podľa mňa až príliž a pritom je aj dosť prázdne. Hovorte si čo chcete, je to pravda. Chýba tomu viac veveričiek :DDDDD. Hraj čo najdlhšie. To sa týka aj blizzlike. Možno by som aj šiel hrať na ofík, ale to mi vadilo hádam najviac. Bol som na blizzlike serveroch a je to zúfalé. Hrať celý deň, aby človek urobil nejaký 10 lvl, a o výbave a dropoch ani nehovorím. Že vraj sa to zmenilo v BC, neviem, nehral som datadisk, ale vyzerá pekne, ale podľa mňa ďaľšie ťahanie peňazí z hráčskych vreciek. Je ale pravda, že si ho zahrám na nejakom funku. Inak na funkových, alebo na highrate serveroch končí väčšina neofíkových hráčov.
Môj osobný život sa mi chvalabohu celkom pri stálom hraní WoW nezosypal, ale nemá ďaleko a o škole ani nehovorí (p.s. maturujem). No mal som šťastie, viem o ľudoch, ktorí sú úprimne povedaní z hrania celkom v prde..i. Naozaj je čas sa zamyslieť, ako človek chce tráviť svoj život a keď už nič iné, tak sú aj iné MMORPG, ja osobne skúsim. LOTRO. Nakoľko som tolkienista. Nehovorím o tejto hre nič zlé, dobre som sa pri nej zabavil, ale keď sa na to pozerám takto spätne tak až príliš. Hodnotenie je preto také aké je, lebo som to bral naozaj komplexne.
napísal KamikazeNB 2.3.2007
Páči sa mi!
8.5
WORLD OF WARCRAFT
PC
Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: MMO / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|