Splinter Cell: Chaos Theory |
PS2
pridal pRo_gaMer 19.7.2005 o 18:14 pod používateľské recenzie
9.7
Sam Fischer je chlapík, ktorého pozná hádam každý, kto má aspoň trocha rád veľmi osobitý žáner nazývaný stealth action. Po vydaní prvého dielu zožal Ubisoft obrovský úspech. Prepracovaný herný systém a dokonalé technické spracovanie aké prvá časť obsahovala prekvapilo nie jedného hráča. Po odohraní som si znenávidel svetlo a po svojom byte sa pohybujem výlučne v tieni. Neskôr prišla druhá časť s názvom Pandora tomorrow a tá ma prinútila nosiť na očiach noktovízor. Keď Ubisoft ohlásil tretie pokračovanie, nevedel som ako ďalej by ešte prepracovanosť prostredí a technická dokonalosť mohla zájsť. Nemohol som sa však vyhnúť malým pochybnostiam, veď necelý rok na vývoj plnohodnotného titulu je veľmi málo a vývoj takejto hry zaberie množstvo času a určite viac ako rok. Tretí diel s názvom Chaos Theory už obsadil pulty obchodov a ako dopadol? To sa dozviete, keď budete čítať ďalej.
Tretia svetová vojna....opäť!
Hra sa opäť odohráva v blízkej budúcnosti, presnejšie v roku 2007. Prvá misia je celkom bežná, resp. záchrana programátora Morgenholta, ktorého zadržala skupina Peoples voice na čele ktorej stojí chlapík menom Hugo Lacerda. Nikto však ešte vtedy netušil, že pomerne jednoduchá úloha sa časom zmení na problém medzinárodných rozmerov. Morgenholt totiž drží vo svojom vzácnom mozočku dôležité informácie, ktoré by v zlých rukách spôsobili hotovú katastrofu. Situáciu vyhrotí ešte Japonsko, ktoré vytvorí tajnú organizáciu s názvom I-SDF. Číne sa to však veľmi nepáči a tak vytvorí proti Japonsku námornú blokádu. Keď sa k Číne ešte pridá aj Severná Kórea, Japonsku prihára pod zadkom a jediný spôsob je privolať si na pomoc svojich spojencov USA. Tí sa však rozhodnú situáciu vyriešiť bez zbytočných problémov, pekne potichu. A to prostredníctvom vás, agenta NSA Sama Fischera...
Príbeh je jedným z mnohých kladov ktoré sa v hre nachádzajú a autori opäť stavili na politické problémy svetových rozmerov. Fakt, že Sam Fischer sa už tretí krát chystá zachrániť svet je trocha bizarný, ale prečo nie keď sa to hráčom páči. Čo vám môžem povedať je, že som sa v príbehu dokonale zamotal, no nakoniec sa všetko pekne vyplaví na hladinu (aj Sam- a to doslova :) a zrazu vám v hlave aj v tomto prepracovanom príbehu všetko vysvitne.
Dokonalá hrateľnosť! vs. Dokonalá obtiažnosť!
Takže, aby sme šli pekne poporiadku, najprv si rozoberieme pohyby. Prvé čo zaregistrujete je vypustenie z hry tzv. Swat move. Aj keď celkom chýba, množstvo ďalších pohybov to absolútne vynahradzuje. Roznožka v úzkych priestoroch je samozrejmá a aj dobre využiteľná. Rúčkovanie po potrubiach je síce už nezaujímavé, ale zavesenie sa za nohy so streľbou dole hlavou, alebo zlámanie väzu bežnému chodcovi pod vami sú už novinky. Pekné sú bonusové pohyby ktoré môžete vykonať len v určitých leveloch. Jednou z nich je aj tzv. utopenie, v ktorom čupíte vo vode a náhodného okoloidúceho proste stiahnete pod vodu. Zaujímavé je aj sfukovanie sviečok a prerezávanie papierových stien v Japonsku. Za najvýraznejší posun v pred považujem obsadenie noža do hlavnej úlohy zbrane. Špeciality ktoré táto na prvý pohľad obyčajná vecička ponúka sú pomerne efektívne ako pre oko, tak aj na použitie. Pri chytení nepriateľa pod krk totiž práve nôž hrá hlavnú úlohu. Pritlačený ku krku slúži ako dokonalý donucovací prostriedok a tak dôležité informácie, či kódy získate z hláv nepriateľov pomerne ľahko. Nožom pri krku to však rozhodne nekončí a následne máte dve možnosti. Buď efektnou ranou do krížov ukončíte jeho biedny život, alebo pridusením ho môžete na chvíľu uspať. Ani tu však úloha noža nekončí. Bez chytenia pod krk môžete nôž taktiež používať. Totižto odzadu ho seknutím oskalpujete od hlavy až po päty a spredu ho bodnutím pod brucho necháte pekne poporiadku vykrvácať.
Inventár však netvorí len viacúčelový nôž ale aj istá výbava. Pištoľ s tlmičom je bežný a okrem smrtiacich striel umožňuje aj rušiť osvetlenia. To síce zhasne, ale iba na istý čas takže v tomto prípade sa musíte premiestňovať rýchlo. Tou lepšou časťou vašej výbavy je útočná puška SC20-K. Klasické strely sa dajú použiť trojako, po prvé ako normálna puška, za druhé ako sniperka, a za tretie ako brokovnica, ktorú som však veľmi často nepoužíval. Zo špeciálnej výbavy spomeniem napríklad Sticky Shocker, ktorý je veľmi účinný najmä v misiách kde nemôžete zabíjať. Sticky Shocker totiž nepriateľa zelektrizuje a omráči. Za veľmi prepracovanú hračičku považujem prilepovaciu kameru. Tú môžete vystreliť prakticky kdekoľvek na stenu a okrem obrazu môžete s kamerou aj odlákať nepriateľa. Okrem hluku ktorý kamera vydáva z nej môžete vypustiť plyn, alebo si v nej meniť režimy pohľadov. Na rozdiel od minulých dielov tu však pribudol aj jeden nový. Nočné videnie a tepelné sú už odkukané, a novinkou je pohľad reagujúci na elektroniku, ktorá vám pomôže zistiť polohu kamery, míny, alebo aj skrytého mikrofónu. Plíženie je v hre takmer dokonalé a pôsobí úplne jednoduchým dojmom. Ovládanie je úplne intuitívne, a aj napriek mnoho možnostiam ktoré hra obsahuje si ho zapamätáte prakticky okamžite.
Obtiažnosť v hre je takpovediac vyrovnaná. Extra ťažké misie teraz autori vypustili a aj keď sa vám dostane do rúk náročná úloha, s možnosťami vašej výbavy ju hravo zvládnete. Náplne misií sú pomerne rôznorodé, od záchrany vedca, cez zneškodnenie nepovolanej osoby až po vykradnutie banky. Herná doba je tak na 10-12 hodín, čo je taký mierny nadpriemer. Vo vašej výbave sa nachádza aj príručný počítač, ktorý okrem cieľov misií, obsahuje aj dáta ktoré získate z počítačov a trojrozmernú mapu, ktorá zozačiatku vyzerá trocha nemotorne, ale časom sa bez nej nezaobídete. Ciele misií sa okrem tých primárnych delia aj na sekundárne a bonusové. Zatiaľ čo bonusové plníte len pre záverečný rating, tie sekundárne plníte hlavne pre seba. Keď ju totižto nesplníte, presúva sa vám automaticky do ďalšej misie už ako primárna. Osobitnú kapitolu si zaslúži hackovanie počítačov. To je vyriešené veľmi zaujímavo a aj zábavne. Máte totiž štyri políčka, so štyrmi číslami. Nad tými políčkami máte zobrazené množstvo riadkov takisto so štyrmi kolónkami ,v ktorých sa neustále menia rôzne číslice. K dispozícii máte aj štyri bloky...s ktorými môžete to dané číslo zastaviť. Keď v spodnom riadku zastavíte napr. číslo 69, tak sa v horných riadkoch odstránia všetky možnosti kombinácie, ktoré toto číslo neobsahujú a ostanú len tie, ktoré 69 obsahujú. Takýmto blokovaním vyradíte všetky nesprávne možnosti, a keď vyradíte všetky, ostane len jedna....správna kombinácia. Dúfam, že ste s mojich slov aspoň približne pochopili princíp ale nemajte mi to za zlé, lebo sa to opisuje ešte ťažšie ako prevádzkuje.
Hlavne potichu...
Atmosféra je v tejto hre priam dokonalá. Využívanie množstva tieňov a pomalé presuny poza chrbty nepriateľov pôsobia neuveriteľne atmosféricky a neraz ste až vo vytržení, čo bude nasledovať. Atmosféra je teda úžasná a vy budete každý váš taktický manéver doslova nervovo prežívať. Pocity zlosti ktoré sa k vám naženú po neúspešnej akcii už opisovať nebudem lebo len pomyslenie na to ma nervovo vyčerpáva. Čo sa týka umelej inteligencie nemám hre čo vytknúť. Už Splinter Cell 1 vytvoril v tomto smere malú revolúciu ale Chaos Theory zachádza ešte ďalej. To, že nepriatelia chodia tmavé kúty prehľadávať s baterkou alebo svetlicou je pre mňa ešte pochopiteľné, ale že si na to vojaci ešte zavolajú posily a priestor preskúmavaju vo dvojiciach, to ma už prekvapilo. Nestačí sa však pohybovať v tieňoch ale aj nebehať a pohybovať sa výlučne potichu. Nepriateľov totiž vyruší aj najmenšie pohnutie alebo zvuky. Reagujú napríklad aj na vypnuté svetlo alebo rozbité žiarovky, čo dokonalé svedčí o tom, že Ubisoft to proste s AI vie. Výrazný problém vám ale budú robiť kamery, ktoré okrem klasického pohľadu používajú aj infračervený pohľad, a tak nie ste v bezpečí ani v tme. Našťastie sa to však deje len v niektorých misiách a tak sú aj naďalej tmavé kúty vašim jediným východiskom.
Potešenie pre oči a balada pre uši!
Graficky je na tom Splinter cell: Chaos Theory hádam najlepšie na celom hernom trhu. Realistické tiene, a vynikajúce osvetlenia nemajú konkurenciu a modely postáv pôsobia až neuveriteľne realisticky. Motion Capturing je použitý veľmi prepracovane a sledovať Sama pri pohyboch, alebo priamo v akcii je viac než potešením pre oči. Renderované animácie majú svojím produkčným spracovaním a dokonalou detailnou animáciou bližšie skôr k filmom ako k hre. Čo sa týka zvukov tak odviedli chlapíci z Ubisoftu opäť vynikajúcu prácu. Dolby ProLogic II je vynikajúci a priestorový zvuk je naprosto dychberúci. Hudobná zložka je opäť úchvatná a nervózna hudba podčiarkujúca akciu ju spracovaná veľmi efektne a profesionálne. Preto aj samotný soundtrack ponúka dokonalý hudobný počin. Dabing je spracovaný na veľmi vysokej úrovni a hlasy Sama, ako aj Lamberta sú takmer nezabudnuteľné.
Zábava vo dvoch
Multiplayer je ďalšou osobitnou časťou tejto hry. Klasický mód cez internet som síce nemal možnosť vyskúšať, ale z toho trochu čo som mal možnosť vidieť to vyzeralo na dosť dobrú zábavu pre viacerých ľudí. Mód ktorý ma však zaujal viac sa nazýva Coop. Tento režim hry v ktorom sa obrazovka rozdelí na dve polovice vertikálne, je skvelou zábavou pre dvoch ľudí. Coop totiž obsahuje presnejšie štyri viac menej rozľahlé misie a každá je ešte rozdelená do štyroch až piatich kapitol. Tímová práca s akou musíte postupovať je úžasná a pohyby ktoré spolu s vaším spoločníkom dokážete sú úcty hodné. Veľmi ma potešila misia v ktorej jeden z vojakov natiahol lano a druhý sa po ňom spúšťal dole do miestnosti kde musel hackovaním počítača odstrániť laseri. Takisto chvat prehodenia cez hlavu je veľmi efektný a aj vyhodenie do výšky je jedným z tých lepších pohybov. Multiplayer aj Coop mód sú preto veľmi prepracovanými bonusmi bez tak úžasnej hry.
Dokonalosť sama o sebe!
Sam Fischer to znova dokázal. Po mega-úspechoch prvých dvoch dielov k nám s neuveriteľnou ľahkosťou pritancovalo aj pokračovanie tretie. Po pochybnostiach ktoré s ohlásením tohto nastali môžem povedať, že boli úplné zbytočné. Nový Splinter Cell sa svojím dokonalým technickým spracovaním, prepracovaným príbehom a skvelou atmosférou navždy zapísal na vrchol stealth akcií. Na tých desať hodín strávených s touto hrou nikdy nezabudnem. Unikátny zážitok ktorý sa mi po odohraní tejto hry navždy uležal v hlave ešte viac umocňuje skvelý a prepracovaný coop mód. Kto ešte pochybuje či sa do nového Samovho dobrodružstva pustiť alebo nie, dúfam, že som vám touto recenziou na takú nezmyslenú otázku dal dostatočnú odpoveď. pRo_gaMer
Plusy
-príbeh
-skvelá grafika
-úžasné zvuky a hudba
-opäť krok vpred v stealth žánri
Mínusy
-túto hru proste nemôžem zhadzovať...
Tretia svetová vojna....opäť!
Hra sa opäť odohráva v blízkej budúcnosti, presnejšie v roku 2007. Prvá misia je celkom bežná, resp. záchrana programátora Morgenholta, ktorého zadržala skupina Peoples voice na čele ktorej stojí chlapík menom Hugo Lacerda. Nikto však ešte vtedy netušil, že pomerne jednoduchá úloha sa časom zmení na problém medzinárodných rozmerov. Morgenholt totiž drží vo svojom vzácnom mozočku dôležité informácie, ktoré by v zlých rukách spôsobili hotovú katastrofu. Situáciu vyhrotí ešte Japonsko, ktoré vytvorí tajnú organizáciu s názvom I-SDF. Číne sa to však veľmi nepáči a tak vytvorí proti Japonsku námornú blokádu. Keď sa k Číne ešte pridá aj Severná Kórea, Japonsku prihára pod zadkom a jediný spôsob je privolať si na pomoc svojich spojencov USA. Tí sa však rozhodnú situáciu vyriešiť bez zbytočných problémov, pekne potichu. A to prostredníctvom vás, agenta NSA Sama Fischera...
Príbeh je jedným z mnohých kladov ktoré sa v hre nachádzajú a autori opäť stavili na politické problémy svetových rozmerov. Fakt, že Sam Fischer sa už tretí krát chystá zachrániť svet je trocha bizarný, ale prečo nie keď sa to hráčom páči. Čo vám môžem povedať je, že som sa v príbehu dokonale zamotal, no nakoniec sa všetko pekne vyplaví na hladinu (aj Sam- a to doslova :) a zrazu vám v hlave aj v tomto prepracovanom príbehu všetko vysvitne.
Dokonalá hrateľnosť! vs. Dokonalá obtiažnosť!
Takže, aby sme šli pekne poporiadku, najprv si rozoberieme pohyby. Prvé čo zaregistrujete je vypustenie z hry tzv. Swat move. Aj keď celkom chýba, množstvo ďalších pohybov to absolútne vynahradzuje. Roznožka v úzkych priestoroch je samozrejmá a aj dobre využiteľná. Rúčkovanie po potrubiach je síce už nezaujímavé, ale zavesenie sa za nohy so streľbou dole hlavou, alebo zlámanie väzu bežnému chodcovi pod vami sú už novinky. Pekné sú bonusové pohyby ktoré môžete vykonať len v určitých leveloch. Jednou z nich je aj tzv. utopenie, v ktorom čupíte vo vode a náhodného okoloidúceho proste stiahnete pod vodu. Zaujímavé je aj sfukovanie sviečok a prerezávanie papierových stien v Japonsku. Za najvýraznejší posun v pred považujem obsadenie noža do hlavnej úlohy zbrane. Špeciality ktoré táto na prvý pohľad obyčajná vecička ponúka sú pomerne efektívne ako pre oko, tak aj na použitie. Pri chytení nepriateľa pod krk totiž práve nôž hrá hlavnú úlohu. Pritlačený ku krku slúži ako dokonalý donucovací prostriedok a tak dôležité informácie, či kódy získate z hláv nepriateľov pomerne ľahko. Nožom pri krku to však rozhodne nekončí a následne máte dve možnosti. Buď efektnou ranou do krížov ukončíte jeho biedny život, alebo pridusením ho môžete na chvíľu uspať. Ani tu však úloha noža nekončí. Bez chytenia pod krk môžete nôž taktiež používať. Totižto odzadu ho seknutím oskalpujete od hlavy až po päty a spredu ho bodnutím pod brucho necháte pekne poporiadku vykrvácať.
Inventár však netvorí len viacúčelový nôž ale aj istá výbava. Pištoľ s tlmičom je bežný a okrem smrtiacich striel umožňuje aj rušiť osvetlenia. To síce zhasne, ale iba na istý čas takže v tomto prípade sa musíte premiestňovať rýchlo. Tou lepšou časťou vašej výbavy je útočná puška SC20-K. Klasické strely sa dajú použiť trojako, po prvé ako normálna puška, za druhé ako sniperka, a za tretie ako brokovnica, ktorú som však veľmi často nepoužíval. Zo špeciálnej výbavy spomeniem napríklad Sticky Shocker, ktorý je veľmi účinný najmä v misiách kde nemôžete zabíjať. Sticky Shocker totiž nepriateľa zelektrizuje a omráči. Za veľmi prepracovanú hračičku považujem prilepovaciu kameru. Tú môžete vystreliť prakticky kdekoľvek na stenu a okrem obrazu môžete s kamerou aj odlákať nepriateľa. Okrem hluku ktorý kamera vydáva z nej môžete vypustiť plyn, alebo si v nej meniť režimy pohľadov. Na rozdiel od minulých dielov tu však pribudol aj jeden nový. Nočné videnie a tepelné sú už odkukané, a novinkou je pohľad reagujúci na elektroniku, ktorá vám pomôže zistiť polohu kamery, míny, alebo aj skrytého mikrofónu. Plíženie je v hre takmer dokonalé a pôsobí úplne jednoduchým dojmom. Ovládanie je úplne intuitívne, a aj napriek mnoho možnostiam ktoré hra obsahuje si ho zapamätáte prakticky okamžite.
Obtiažnosť v hre je takpovediac vyrovnaná. Extra ťažké misie teraz autori vypustili a aj keď sa vám dostane do rúk náročná úloha, s možnosťami vašej výbavy ju hravo zvládnete. Náplne misií sú pomerne rôznorodé, od záchrany vedca, cez zneškodnenie nepovolanej osoby až po vykradnutie banky. Herná doba je tak na 10-12 hodín, čo je taký mierny nadpriemer. Vo vašej výbave sa nachádza aj príručný počítač, ktorý okrem cieľov misií, obsahuje aj dáta ktoré získate z počítačov a trojrozmernú mapu, ktorá zozačiatku vyzerá trocha nemotorne, ale časom sa bez nej nezaobídete. Ciele misií sa okrem tých primárnych delia aj na sekundárne a bonusové. Zatiaľ čo bonusové plníte len pre záverečný rating, tie sekundárne plníte hlavne pre seba. Keď ju totižto nesplníte, presúva sa vám automaticky do ďalšej misie už ako primárna. Osobitnú kapitolu si zaslúži hackovanie počítačov. To je vyriešené veľmi zaujímavo a aj zábavne. Máte totiž štyri políčka, so štyrmi číslami. Nad tými políčkami máte zobrazené množstvo riadkov takisto so štyrmi kolónkami ,v ktorých sa neustále menia rôzne číslice. K dispozícii máte aj štyri bloky...s ktorými môžete to dané číslo zastaviť. Keď v spodnom riadku zastavíte napr. číslo 69, tak sa v horných riadkoch odstránia všetky možnosti kombinácie, ktoré toto číslo neobsahujú a ostanú len tie, ktoré 69 obsahujú. Takýmto blokovaním vyradíte všetky nesprávne možnosti, a keď vyradíte všetky, ostane len jedna....správna kombinácia. Dúfam, že ste s mojich slov aspoň približne pochopili princíp ale nemajte mi to za zlé, lebo sa to opisuje ešte ťažšie ako prevádzkuje.
Hlavne potichu...
Atmosféra je v tejto hre priam dokonalá. Využívanie množstva tieňov a pomalé presuny poza chrbty nepriateľov pôsobia neuveriteľne atmosféricky a neraz ste až vo vytržení, čo bude nasledovať. Atmosféra je teda úžasná a vy budete každý váš taktický manéver doslova nervovo prežívať. Pocity zlosti ktoré sa k vám naženú po neúspešnej akcii už opisovať nebudem lebo len pomyslenie na to ma nervovo vyčerpáva. Čo sa týka umelej inteligencie nemám hre čo vytknúť. Už Splinter Cell 1 vytvoril v tomto smere malú revolúciu ale Chaos Theory zachádza ešte ďalej. To, že nepriatelia chodia tmavé kúty prehľadávať s baterkou alebo svetlicou je pre mňa ešte pochopiteľné, ale že si na to vojaci ešte zavolajú posily a priestor preskúmavaju vo dvojiciach, to ma už prekvapilo. Nestačí sa však pohybovať v tieňoch ale aj nebehať a pohybovať sa výlučne potichu. Nepriateľov totiž vyruší aj najmenšie pohnutie alebo zvuky. Reagujú napríklad aj na vypnuté svetlo alebo rozbité žiarovky, čo dokonalé svedčí o tom, že Ubisoft to proste s AI vie. Výrazný problém vám ale budú robiť kamery, ktoré okrem klasického pohľadu používajú aj infračervený pohľad, a tak nie ste v bezpečí ani v tme. Našťastie sa to však deje len v niektorých misiách a tak sú aj naďalej tmavé kúty vašim jediným východiskom.
Potešenie pre oči a balada pre uši!
Graficky je na tom Splinter cell: Chaos Theory hádam najlepšie na celom hernom trhu. Realistické tiene, a vynikajúce osvetlenia nemajú konkurenciu a modely postáv pôsobia až neuveriteľne realisticky. Motion Capturing je použitý veľmi prepracovane a sledovať Sama pri pohyboch, alebo priamo v akcii je viac než potešením pre oči. Renderované animácie majú svojím produkčným spracovaním a dokonalou detailnou animáciou bližšie skôr k filmom ako k hre. Čo sa týka zvukov tak odviedli chlapíci z Ubisoftu opäť vynikajúcu prácu. Dolby ProLogic II je vynikajúci a priestorový zvuk je naprosto dychberúci. Hudobná zložka je opäť úchvatná a nervózna hudba podčiarkujúca akciu ju spracovaná veľmi efektne a profesionálne. Preto aj samotný soundtrack ponúka dokonalý hudobný počin. Dabing je spracovaný na veľmi vysokej úrovni a hlasy Sama, ako aj Lamberta sú takmer nezabudnuteľné.
Zábava vo dvoch
Multiplayer je ďalšou osobitnou časťou tejto hry. Klasický mód cez internet som síce nemal možnosť vyskúšať, ale z toho trochu čo som mal možnosť vidieť to vyzeralo na dosť dobrú zábavu pre viacerých ľudí. Mód ktorý ma však zaujal viac sa nazýva Coop. Tento režim hry v ktorom sa obrazovka rozdelí na dve polovice vertikálne, je skvelou zábavou pre dvoch ľudí. Coop totiž obsahuje presnejšie štyri viac menej rozľahlé misie a každá je ešte rozdelená do štyroch až piatich kapitol. Tímová práca s akou musíte postupovať je úžasná a pohyby ktoré spolu s vaším spoločníkom dokážete sú úcty hodné. Veľmi ma potešila misia v ktorej jeden z vojakov natiahol lano a druhý sa po ňom spúšťal dole do miestnosti kde musel hackovaním počítača odstrániť laseri. Takisto chvat prehodenia cez hlavu je veľmi efektný a aj vyhodenie do výšky je jedným z tých lepších pohybov. Multiplayer aj Coop mód sú preto veľmi prepracovanými bonusmi bez tak úžasnej hry.
Dokonalosť sama o sebe!
Sam Fischer to znova dokázal. Po mega-úspechoch prvých dvoch dielov k nám s neuveriteľnou ľahkosťou pritancovalo aj pokračovanie tretie. Po pochybnostiach ktoré s ohlásením tohto nastali môžem povedať, že boli úplné zbytočné. Nový Splinter Cell sa svojím dokonalým technickým spracovaním, prepracovaným príbehom a skvelou atmosférou navždy zapísal na vrchol stealth akcií. Na tých desať hodín strávených s touto hrou nikdy nezabudnem. Unikátny zážitok ktorý sa mi po odohraní tejto hry navždy uležal v hlave ešte viac umocňuje skvelý a prepracovaný coop mód. Kto ešte pochybuje či sa do nového Samovho dobrodružstva pustiť alebo nie, dúfam, že som vám touto recenziou na takú nezmyslenú otázku dal dostatočnú odpoveď. pRo_gaMer
Plusy
-príbeh
-skvelá grafika
-úžasné zvuky a hudba
-opäť krok vpred v stealth žánri
Mínusy
-túto hru proste nemôžem zhadzovať...
napísal pRo_gaMer 19.7.2005
Páči sa mi!
9.7
SPLINTER CELL: CHAOS THEORY
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|