Prince of Persia: Warrior Within |
PC
pridal peter5number 27.4.2005 o 19:59 pod používateľské recenzie
8.4
ZABUDNIME NA MINULOSŤ
Predchádzajúceho Princa z Persie (SOT) som kvôli technickým problémom nehral a tak nebudem porovnávať nové dielo so starým. Viem, že originalita sa vytratila ale keďže ja som takýto druh hry hral prvý krát, asi ma zaujal viac ako nejakého gamera, ktorý prešiel najprv POPSOT. Prosím Vás, nevyčítajte mi moje prípadné chyby ohľadom príbehu alebo hodnotenia, pretože pre mňa to bola novinka.
PREČO: PRINCE WANTS TO CHANGE HIS FATE ?
Kedysi dávno sa Princ trochu pohral s časom a narušil časovú líniu. A tak prišiel na svet Dahaka, netvor, ktorého sa Princ bojí viac ako ja pavúkov . V súboji proti nemu nie je žiadna šanca na víťazstvo a tak ako možná alternatíva ostáva len zbesilý útek, spočiatku po spleti uličiek v Babylone a neskôr na Ostrove času. Ale ako sa dostanete na spomínaný ostrov ? No predsa na lodi. A nebola by to tá správna plavba po mori (kombinovaná s perfektnými videami), keby zároveň nevyčíňala hrozná búrka a nenapadli Vás rozmaznaní piráti. Vaša posádka je očividne na boj zblízka slabo vycvičená a tak prežijete len vy. Prežijete, ale loď je rozlámaná na trosky a ešte sa poriadne vykúpete, kým sa prebudíte na pláži. Odvtedy budete blúdiť po ostrove aby ste si otvorili bránu k cisárovnej, zastavili výrobu pieskov času a nakoniec aj zabili cisárovnú. No a pritom Vám pomáha samotná cisárovná, ktorá bude Princa zásobovať mečmi, ale aj nepriateľmi a prekážkami, ale často sa stane, že stretnete Dahaku, ktorý sa potuľuje po ostrove a hľadá niečo pod zub(trebárs Princa s chutným kameňom na hrudi ) a zároveň Vám dodáva motiváciu k potrebe zmeniť svoj osud. Druhá polovica hry je jedno veľké prekvapenie ale to Vám už neopíšem, lebo by ste neboli prekvapení, no nie?
PREČO: YOU CANNOT CHANGE YOUR FATE, NO MAN CAN ?
Toto sú slová slepého starca, ku ktorému si prišiel Princ po radu. Nebol z nich veľmi nadšený a hneď mu klesla chuť do života, no je známe aký je Princ tvrdohlavý a tvrdo si ide za svojím cieľom, takže nech si starec myslí čo chce, kašleme naňho! Hra má dva rôzne konce, jeden horší ako druhý. V tom prvom bojujete proti cisárovnej, v druhom proti Dahakovi, ale ani jeden nezabráni tomu, že zatiaľ čo Váš Princ si zachraňuje vlastný život, doma v Babylone sa dejú hrozné veci. Takže Princ si zmenil svoj osud, ale pravdepodobne k ešte horšiemu.
POZOR ! NEBEZPEČNÉ PREKÁŽKY
Pri Vašej ostrovnej prechádzke sa každú chvíľu stane, že narazíte na nejakú prekážku, či už vo forme priepasti, stĺpu s ostrými šabľami, vysúvacieho kameňa, cinkulárky, vysúvacích mečov, bodliakov (pichliačov) alebo vo forme logickej hádanky ako otáčanie potrubia, plošín na skákanie, alebo ako sa dostať z jedného konca miestnosti na druhý, čo je často najväčší problém. Okrem toho v určite časti hry musíte konať rýchlo, lebo miesta kde sa pridržiavate neunesú vašu váhu a práve tu sa otestuje vaša fyzická a psychická odolnosť a hra sa Vám totálne znechutí. Výnimkou nie sú ani úteky pred Dahakom, pričom treba konať a rozmýšľať kadiaľ ísť v zlomku sekundy. Takto sa Vám môže ľahko stať, že určitú pasáž budete opakovať aj 10-15 a viac krát. K tomu dopomáha aj spôsob savov pri fontánkach, ktoré sú niekedy od seba vzdialené veľmi ďaleko. Ale tu všetky nevýhody ešte nekončia. Hra Vám už pri inštalácií odporúča použiť gamepad, a tak hranie na klávesnici je (malé ale predsa) trápenie. Ja mám akurát 8 tlačítkový gamepad, síce bez analógových páčiek, ale hralo sa mi výborne. Posledným, najväčším, no nie tak častým negatívom je kamera, ktorá síce robí problémy skoro pri všetkých 3rd person hrách, no pri našom prípade znamená niekedy hotovú katastrofu (zdôrazňujem slovo "niekedy", lebo inokedy sa Vám možno kamera zdá trochu čudná, no práve vtedy Vám ukazuje správnu cestu kadiaľ ísť). Dobré ale je, že si môžete prepnúť pohľad do 1st person a vtedy určite ľahšie nájdete cestu preč. Pri plnení úloh je vždy len jedna správna cesta a tak nemáte žiadnu slobodu pohybu, no mne to vôbec nevadilo, lebo inak by som zablúdil. Taktiež spôsoby prekonávania prekážok sú rovnaké, no dobre sa kombinujú. Niekedy zleziete z vysokých miest po zástave, inokedy sa pohojdáte na lane, prebehnete po stene, vyskáčete medzi dvoma blízkymi stenami do ľubovoľnej výšky, alebo si zarúčkujete po okrajoch, precvičíte gymnastiku na hrádzi, poskáčete po stĺpoch..., skrátka prekážky aj ich zdolávanie je veľmi pestré a tak skoro vás neomrzí (aj keď niekedy je to frustrujúce ).
FFF- FATÁLNE FUNKČÝ FENOMÉN
Môj názov pre súbojový systém, ktorý sa musel Princ učiť dlhé roky. Je to určite najlepšia, najpríťažlivejšia, najdokonalejšia, najkrajšia stránka Princa, chladnokrvného zabijaka. Nepáči sa Vám, že má nepriateľ hlavu ? Odseknite mu ju jedným ťahom! Kazí nepriateľov imidž skutočnosť, že jeho telo drží pokope ? Tak ho rozpoľte na dve polovice! Alebo nie je nepriateľ spokojný so svojou zbraňou ? Požičajte si ju, a na oplátku ho nezabudnite naporcovať na piesok! Naozaj je tu množstvo pohybov a sľuby vývojárov sa nenechali odviať vetrom. A ako na seba všetko pekne nadväzuje! To je nádhera sa na to dívať. Mrzí má, že tu nie je replay lebo tie rúbačky-sekačky sú neopísateľné. Niekedy sa kamera sama od seba spomalí a nechá Vás vychutnať si skazu, ničenie a deštrukciu vašich šablí. Na boj môžete využiť aj okolité prostredie ako stĺpy (okolo ktorých sa roztočíte a sekáte všade navôkol), steny (môžete sa od nich odrážať alebo po nich behať), pasce (ak na ne hodíte nepriateľa, s radosťou ho zabijú).
Lahôdkou sú nakoniec vrhnuté zbrane, ktoré "za jazdy" odseknú nepriateľovi hlavu, alebo sa mu zapichnú do vnútornosti. Kdesi v Preview som čítal, že sa tu má objaviť aj luk, no na moje sklamanie som ho nikde nenašiel.
PIESOK A FONTÁNKY PATRIA K SEBE
Temer všetky lokácie v hre prejdete dva krát (alebo viac), v prítomnosti a v minulosti. Práve na toto "cestovanie v čase" budete musieť nájsť časové portály, v ktorých sa Vám doplní piesok a aj životnosť, lebo pri nich sú vždy fontánky s vodou. Princovi chutí akákoľvek voda, a je jedno či je slaná (morská-fuj) alebo sladká. Ale nebojte sa, fontánky samozrejme nájdete aj inde . Cez hru máte možnosť 9 krát si zvýšiť zdravie, na špeciálnych, tajne ukrytých a dobre chránených miestach. Ja som ich našiel všetkých 9, a poviem Vám, bez nich by som hru kvôli nedostatku života dosť ťažko ukončil. Hoci som to hral na Easy, obtiažnosť bola veľmi vysoká. Piesky môžete získavať aj z mŕtvych nepriateľov alebo nádob (džbánov), a zvyčajne ich budete mať poruke vždy dosť. Zaujímavý prvok, kombinovaný s vyššie spomínaným bojom, sú piesočné kúzla. Čas môžete vrátiť späť, spomaliť alebo si zrýchlite Vášho princa, prípadne odhodíte okolo stojacích nepriateľov. V druhej polovici hry budete mať piesku neobmedzene, no život Vám bude stále ubúdať, no a práve tu je najlepšie začať používať piesočné kúzla vo veľkom štýle.
BONUSY PRE POTEŠENIE
V tejto hre nájdete okrem nepriateľov a pascí aj zopár špeciálnych zbraní (hokejka, svetelný meč, macík...) a truhlice, ktoré Vám po rozbití otvoria Artworky v menu. Okrem toho tu nájdete galériu so zbraňami, či už s Vašimi hlavnými (7ks) alebo nepriateľskými mečmi, sekerami, dýkami, kyjakmi. Okrem hlavných zbraní, ktoré sú kvalitné a vydržia všetky údery až kým nenájdete nové, silnejšie, môžete nepriateľom brať ich zbrane, no tie sú slabšie, a tak po pár úderoch Vám namiesto nich zostane v ruke len prach. Všetky dôležité informácie o hociktorej zbrani si môžete pozrieť v menu. Takisto v menu nájdete zbierku videí, ktoré sa určite oplatí pozrieť.
NEPRIATELIA SÚ HUSTÍ-SPROSTÍ
Pri AI nepriateľov vysí veľký otáznik. Niekedy sú nepriatelia naozaj ostrí a hustí, začnú do Vás "vkladať" svoje kombá, a je problém vyviaznuť so zdravou kožou, no inokedy len stoja na mieste a čumia na Vás. Ale zoznam nepriateľov je rôznorodý, a tak natrafíte na nepriateľov, ktorý sa vedia aj brániť aj útočiť, potom na ninja ženy (ktoré neznášam), prízraky ktoré hádžu dýky, silných lietajúcich nepriateľov (nemám na mysli vrany ), vybuchujúcich psov, hladné zmutované vlky, "neviditeľných"... . Svoje čaro majú aj súboje s bossmi, napr. s jedným obrom budete bojovať aj 5 krát, je tu aj obrovský Griffin, služobnica cisárovnej (asi sa volá Shahdee), cisárovná (Kaileena) a samozrejme Dahaka. Toho pri Vašom prenasledovaní nezastaví nič okrem vody . Spôsob boja musíte pri každom nepriateľovi trochu pomeniť a súboj potom nepôsobí až tak stereotypne.
VYPADÁ TO PEKNE
Grafické spracovanie hry je úplne super, mňa potešila najmä podpora MX kariet, fakt, na ktorom u mňa zlyhal POPSOT. Takisto hru spustíte aj bez pixel shaderov, čo beriem ako ďalšie obrovské plus. Na mojej starodávnej zostave mi hra bez problémov frčala pri 1024x768 pri najmenších detailoch a to kvôli slabej grafickej karte. Akurát mi mašina pár krát sekla v podzemí, v hmle alebo keď bolo veľa pascí pri sebe. Bohato Vám stačí RAM 256 MB, loading time je krátky, a procesor sa udáva minimum 1 Ghz. Takže je to hra pre širokú zastaranú verejnosť.
POČÚVA SA TO HROZNE
So zvukmi a hudbou to nie je také ružové. Dabing a hlášky nepriateľov sú síce podarené (mne niekedy išiel zvuk skôr ako obraz ale to je asi chyba v PC) , ale zvuky okolia sú biedne. Tak isto hudba. Niekedy začujete príjemné orientálne skladby, no väčšinou sa spustí riadna vypaľovačka, ktorá sa totálne nehodí do tohto prostredia, aj keď niekedy (ako v druhom deme na začiatku) sa pri hudbe dobre pobavíte.
AKÝ JE VNÚTORNÝ BOJOVNÍK V SKUTOČNOSTI ?
Tak tohto hodnotenia sa bojím viac ako Dahaka Princa. Miestami som mal chuť ohodnotiť hru na 100 inokedy by som jej nedal ani 80 a to kvôli vysokej náročnosti, kamere, zvukom a dosiaľ najlepšej skúške v cvičení nervoch s akou som sa pri PC hre kedy stretol. No dúfam, že hodnotenie sa Vám bude pozdávať, a hru odporúčam smrteľne vážne každému, aspoň si precvičíte mozog, nervy a možno od zlosti rozmlátite PC, konzolu alebo to na čom hráte .
Predchádzajúceho Princa z Persie (SOT) som kvôli technickým problémom nehral a tak nebudem porovnávať nové dielo so starým. Viem, že originalita sa vytratila ale keďže ja som takýto druh hry hral prvý krát, asi ma zaujal viac ako nejakého gamera, ktorý prešiel najprv POPSOT. Prosím Vás, nevyčítajte mi moje prípadné chyby ohľadom príbehu alebo hodnotenia, pretože pre mňa to bola novinka.
PREČO: PRINCE WANTS TO CHANGE HIS FATE ?
Kedysi dávno sa Princ trochu pohral s časom a narušil časovú líniu. A tak prišiel na svet Dahaka, netvor, ktorého sa Princ bojí viac ako ja pavúkov . V súboji proti nemu nie je žiadna šanca na víťazstvo a tak ako možná alternatíva ostáva len zbesilý útek, spočiatku po spleti uličiek v Babylone a neskôr na Ostrove času. Ale ako sa dostanete na spomínaný ostrov ? No predsa na lodi. A nebola by to tá správna plavba po mori (kombinovaná s perfektnými videami), keby zároveň nevyčíňala hrozná búrka a nenapadli Vás rozmaznaní piráti. Vaša posádka je očividne na boj zblízka slabo vycvičená a tak prežijete len vy. Prežijete, ale loď je rozlámaná na trosky a ešte sa poriadne vykúpete, kým sa prebudíte na pláži. Odvtedy budete blúdiť po ostrove aby ste si otvorili bránu k cisárovnej, zastavili výrobu pieskov času a nakoniec aj zabili cisárovnú. No a pritom Vám pomáha samotná cisárovná, ktorá bude Princa zásobovať mečmi, ale aj nepriateľmi a prekážkami, ale často sa stane, že stretnete Dahaku, ktorý sa potuľuje po ostrove a hľadá niečo pod zub(trebárs Princa s chutným kameňom na hrudi ) a zároveň Vám dodáva motiváciu k potrebe zmeniť svoj osud. Druhá polovica hry je jedno veľké prekvapenie ale to Vám už neopíšem, lebo by ste neboli prekvapení, no nie?
PREČO: YOU CANNOT CHANGE YOUR FATE, NO MAN CAN ?
Toto sú slová slepého starca, ku ktorému si prišiel Princ po radu. Nebol z nich veľmi nadšený a hneď mu klesla chuť do života, no je známe aký je Princ tvrdohlavý a tvrdo si ide za svojím cieľom, takže nech si starec myslí čo chce, kašleme naňho! Hra má dva rôzne konce, jeden horší ako druhý. V tom prvom bojujete proti cisárovnej, v druhom proti Dahakovi, ale ani jeden nezabráni tomu, že zatiaľ čo Váš Princ si zachraňuje vlastný život, doma v Babylone sa dejú hrozné veci. Takže Princ si zmenil svoj osud, ale pravdepodobne k ešte horšiemu.
POZOR ! NEBEZPEČNÉ PREKÁŽKY
Pri Vašej ostrovnej prechádzke sa každú chvíľu stane, že narazíte na nejakú prekážku, či už vo forme priepasti, stĺpu s ostrými šabľami, vysúvacieho kameňa, cinkulárky, vysúvacích mečov, bodliakov (pichliačov) alebo vo forme logickej hádanky ako otáčanie potrubia, plošín na skákanie, alebo ako sa dostať z jedného konca miestnosti na druhý, čo je často najväčší problém. Okrem toho v určite časti hry musíte konať rýchlo, lebo miesta kde sa pridržiavate neunesú vašu váhu a práve tu sa otestuje vaša fyzická a psychická odolnosť a hra sa Vám totálne znechutí. Výnimkou nie sú ani úteky pred Dahakom, pričom treba konať a rozmýšľať kadiaľ ísť v zlomku sekundy. Takto sa Vám môže ľahko stať, že určitú pasáž budete opakovať aj 10-15 a viac krát. K tomu dopomáha aj spôsob savov pri fontánkach, ktoré sú niekedy od seba vzdialené veľmi ďaleko. Ale tu všetky nevýhody ešte nekončia. Hra Vám už pri inštalácií odporúča použiť gamepad, a tak hranie na klávesnici je (malé ale predsa) trápenie. Ja mám akurát 8 tlačítkový gamepad, síce bez analógových páčiek, ale hralo sa mi výborne. Posledným, najväčším, no nie tak častým negatívom je kamera, ktorá síce robí problémy skoro pri všetkých 3rd person hrách, no pri našom prípade znamená niekedy hotovú katastrofu (zdôrazňujem slovo "niekedy", lebo inokedy sa Vám možno kamera zdá trochu čudná, no práve vtedy Vám ukazuje správnu cestu kadiaľ ísť). Dobré ale je, že si môžete prepnúť pohľad do 1st person a vtedy určite ľahšie nájdete cestu preč. Pri plnení úloh je vždy len jedna správna cesta a tak nemáte žiadnu slobodu pohybu, no mne to vôbec nevadilo, lebo inak by som zablúdil. Taktiež spôsoby prekonávania prekážok sú rovnaké, no dobre sa kombinujú. Niekedy zleziete z vysokých miest po zástave, inokedy sa pohojdáte na lane, prebehnete po stene, vyskáčete medzi dvoma blízkymi stenami do ľubovoľnej výšky, alebo si zarúčkujete po okrajoch, precvičíte gymnastiku na hrádzi, poskáčete po stĺpoch..., skrátka prekážky aj ich zdolávanie je veľmi pestré a tak skoro vás neomrzí (aj keď niekedy je to frustrujúce ).
FFF- FATÁLNE FUNKČÝ FENOMÉN
Môj názov pre súbojový systém, ktorý sa musel Princ učiť dlhé roky. Je to určite najlepšia, najpríťažlivejšia, najdokonalejšia, najkrajšia stránka Princa, chladnokrvného zabijaka. Nepáči sa Vám, že má nepriateľ hlavu ? Odseknite mu ju jedným ťahom! Kazí nepriateľov imidž skutočnosť, že jeho telo drží pokope ? Tak ho rozpoľte na dve polovice! Alebo nie je nepriateľ spokojný so svojou zbraňou ? Požičajte si ju, a na oplátku ho nezabudnite naporcovať na piesok! Naozaj je tu množstvo pohybov a sľuby vývojárov sa nenechali odviať vetrom. A ako na seba všetko pekne nadväzuje! To je nádhera sa na to dívať. Mrzí má, že tu nie je replay lebo tie rúbačky-sekačky sú neopísateľné. Niekedy sa kamera sama od seba spomalí a nechá Vás vychutnať si skazu, ničenie a deštrukciu vašich šablí. Na boj môžete využiť aj okolité prostredie ako stĺpy (okolo ktorých sa roztočíte a sekáte všade navôkol), steny (môžete sa od nich odrážať alebo po nich behať), pasce (ak na ne hodíte nepriateľa, s radosťou ho zabijú).
Lahôdkou sú nakoniec vrhnuté zbrane, ktoré "za jazdy" odseknú nepriateľovi hlavu, alebo sa mu zapichnú do vnútornosti. Kdesi v Preview som čítal, že sa tu má objaviť aj luk, no na moje sklamanie som ho nikde nenašiel.
PIESOK A FONTÁNKY PATRIA K SEBE
Temer všetky lokácie v hre prejdete dva krát (alebo viac), v prítomnosti a v minulosti. Práve na toto "cestovanie v čase" budete musieť nájsť časové portály, v ktorých sa Vám doplní piesok a aj životnosť, lebo pri nich sú vždy fontánky s vodou. Princovi chutí akákoľvek voda, a je jedno či je slaná (morská-fuj) alebo sladká. Ale nebojte sa, fontánky samozrejme nájdete aj inde . Cez hru máte možnosť 9 krát si zvýšiť zdravie, na špeciálnych, tajne ukrytých a dobre chránených miestach. Ja som ich našiel všetkých 9, a poviem Vám, bez nich by som hru kvôli nedostatku života dosť ťažko ukončil. Hoci som to hral na Easy, obtiažnosť bola veľmi vysoká. Piesky môžete získavať aj z mŕtvych nepriateľov alebo nádob (džbánov), a zvyčajne ich budete mať poruke vždy dosť. Zaujímavý prvok, kombinovaný s vyššie spomínaným bojom, sú piesočné kúzla. Čas môžete vrátiť späť, spomaliť alebo si zrýchlite Vášho princa, prípadne odhodíte okolo stojacích nepriateľov. V druhej polovici hry budete mať piesku neobmedzene, no život Vám bude stále ubúdať, no a práve tu je najlepšie začať používať piesočné kúzla vo veľkom štýle.
BONUSY PRE POTEŠENIE
V tejto hre nájdete okrem nepriateľov a pascí aj zopár špeciálnych zbraní (hokejka, svetelný meč, macík...) a truhlice, ktoré Vám po rozbití otvoria Artworky v menu. Okrem toho tu nájdete galériu so zbraňami, či už s Vašimi hlavnými (7ks) alebo nepriateľskými mečmi, sekerami, dýkami, kyjakmi. Okrem hlavných zbraní, ktoré sú kvalitné a vydržia všetky údery až kým nenájdete nové, silnejšie, môžete nepriateľom brať ich zbrane, no tie sú slabšie, a tak po pár úderoch Vám namiesto nich zostane v ruke len prach. Všetky dôležité informácie o hociktorej zbrani si môžete pozrieť v menu. Takisto v menu nájdete zbierku videí, ktoré sa určite oplatí pozrieť.
NEPRIATELIA SÚ HUSTÍ-SPROSTÍ
Pri AI nepriateľov vysí veľký otáznik. Niekedy sú nepriatelia naozaj ostrí a hustí, začnú do Vás "vkladať" svoje kombá, a je problém vyviaznuť so zdravou kožou, no inokedy len stoja na mieste a čumia na Vás. Ale zoznam nepriateľov je rôznorodý, a tak natrafíte na nepriateľov, ktorý sa vedia aj brániť aj útočiť, potom na ninja ženy (ktoré neznášam), prízraky ktoré hádžu dýky, silných lietajúcich nepriateľov (nemám na mysli vrany ), vybuchujúcich psov, hladné zmutované vlky, "neviditeľných"... . Svoje čaro majú aj súboje s bossmi, napr. s jedným obrom budete bojovať aj 5 krát, je tu aj obrovský Griffin, služobnica cisárovnej (asi sa volá Shahdee), cisárovná (Kaileena) a samozrejme Dahaka. Toho pri Vašom prenasledovaní nezastaví nič okrem vody . Spôsob boja musíte pri každom nepriateľovi trochu pomeniť a súboj potom nepôsobí až tak stereotypne.
VYPADÁ TO PEKNE
Grafické spracovanie hry je úplne super, mňa potešila najmä podpora MX kariet, fakt, na ktorom u mňa zlyhal POPSOT. Takisto hru spustíte aj bez pixel shaderov, čo beriem ako ďalšie obrovské plus. Na mojej starodávnej zostave mi hra bez problémov frčala pri 1024x768 pri najmenších detailoch a to kvôli slabej grafickej karte. Akurát mi mašina pár krát sekla v podzemí, v hmle alebo keď bolo veľa pascí pri sebe. Bohato Vám stačí RAM 256 MB, loading time je krátky, a procesor sa udáva minimum 1 Ghz. Takže je to hra pre širokú zastaranú verejnosť.
POČÚVA SA TO HROZNE
So zvukmi a hudbou to nie je také ružové. Dabing a hlášky nepriateľov sú síce podarené (mne niekedy išiel zvuk skôr ako obraz ale to je asi chyba v PC) , ale zvuky okolia sú biedne. Tak isto hudba. Niekedy začujete príjemné orientálne skladby, no väčšinou sa spustí riadna vypaľovačka, ktorá sa totálne nehodí do tohto prostredia, aj keď niekedy (ako v druhom deme na začiatku) sa pri hudbe dobre pobavíte.
AKÝ JE VNÚTORNÝ BOJOVNÍK V SKUTOČNOSTI ?
Tak tohto hodnotenia sa bojím viac ako Dahaka Princa. Miestami som mal chuť ohodnotiť hru na 100 inokedy by som jej nedal ani 80 a to kvôli vysokej náročnosti, kamere, zvukom a dosiaľ najlepšej skúške v cvičení nervoch s akou som sa pri PC hre kedy stretol. No dúfam, že hodnotenie sa Vám bude pozdávať, a hru odporúčam smrteľne vážne každému, aspoň si precvičíte mozog, nervy a možno od zlosti rozmlátite PC, konzolu alebo to na čom hráte .
napísal peter5number 27.4.2005
Páči sa mi!
8.4
PRINCE OF PERSIA: WARRIOR WITHIN
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: akčná adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|