Stronghold 2 |
PC
pridal Bob 1.5.2005 o 20:45 pod používateľské recenzie
7.3
Tak na tuto hru som sa velmi tesil, uz od doby co som uvidel prve screenshoty. Hned prve co ma ale napadlo bolo ze ci bude hra aj po prechode to 3D tak isto hratelna ako stary Stronghold. Stale mam ten pocit ze prerobenie strategie do 3D ma viac zaporov ako kladov. A tak som dufal ze Stronghold neskonci rovnako ako napr. nedavno uvedeny Settlers 5. Nie vsak len o grafike je novy Stronghold.
Hned ako som hru prvy krat spustil ma "zaujal" loading, ktory je az nenormalne dlhy. Avsak uz po vsupe do menu sa nic nenacitava, ani samostatna hra. V Menu si mozme zvolit typ hry aky chceme hrat. Na vyber su tu 2 kampane , tak isto zamerane ako u jednotky. Cize bojova a nebojova kampan.
Kdo hral jednotku vie o co ide. Dalej tu je skirmish a multiplayer. Takze klasika ,nic navyse.
Este pred spustenim hry som si vytiahol detaily a rozlisenie na maximum, a ocakaval som grafiku minimalne na urovni aspon Settlers 5. A tu hned prislo prve sklamanie. Po pohlade na dvoch rytierov a krajinu som si v duchu povedal "fuj, to co ma akoze byt ???" Grafika mala byt hlavnym lakadlom hry a takto ju pokaslali ? Po tych rokoch prace som cakal ze to bude mat teda lepsiu grafiku.Tak som si povedal ze to aspon nebude sekat pri velkych bojoch. Inak mozno sa niekomu bude tato grafika pacit ,ale mne teda nie. Pretoze textury maju nizke rozlizenie, voda je "stvorcovana" , postavy maju malo polygonov, budovy su kockate a jednoduche, a stromy su zlozene z 2 placiek (tak ako to bolo u hier pred takymi piatimi rokmi). 3D kabat vsak prinasa aj urcite vylepsenia ako napr. mnoho roznych pohladov z budov , kolky pohlad a pod. Taktiez je vidiet do vnutra budov kde sa tento krat odohravaju aj boje.
Z hladiska hratelnosti to je tiez taky standard. Pohyb po 3D svete je jednoduchy a otacanie kamery nerobi tiez problem.
System budovania zostal rovanky , niektore budovy pribudli, pribudli tiez niektore jednotky a su tu aj novy protivnici. Tito maju uz normalne mena a nie ako v jednotke mena zvierat.
Co ma ale este viac sklamalo ako grafika bola vec od ktorej som ocakaval najviac a to boje. Hned pri prvom boji sa mi stalo ze vojaci ktorych som poslal na nepriatelskych vikingov , ich jednoducho obisli :O Asi po chvili sa spametali a otocili sa a isli zanimi , zatial mi vsak vikingovia stili zabil kopudedincanov . No co dodat . AI a celkovo boje boli v jednotke urcite lespie . Zlepsenim su vsak boje v budovach , a moznost vidiet co sa deje aj za hradbami , pochopitelne vdaka 3d grafike.
Tento rok by mal byt na strategie bohaty, tak dufam ze uz nebude viac takych sklamanii akym je aj Stronghold 2. Podla mna ma tato hra sancu zaujat len do vydania niektorej z next-gen strategi.
Tuto recenziu hlavne berte ako absolutne subjetivny nazor. Svoj nazor si radsej spravte sami...
Klady
+len par drobnych vylepseni
+rychla a nenarocna 3d grafika
Zapory
-zastaraly engine
-slaba AI
-extremne dlhy loading
Hned ako som hru prvy krat spustil ma "zaujal" loading, ktory je az nenormalne dlhy. Avsak uz po vsupe do menu sa nic nenacitava, ani samostatna hra. V Menu si mozme zvolit typ hry aky chceme hrat. Na vyber su tu 2 kampane , tak isto zamerane ako u jednotky. Cize bojova a nebojova kampan.
Kdo hral jednotku vie o co ide. Dalej tu je skirmish a multiplayer. Takze klasika ,nic navyse.
Este pred spustenim hry som si vytiahol detaily a rozlisenie na maximum, a ocakaval som grafiku minimalne na urovni aspon Settlers 5. A tu hned prislo prve sklamanie. Po pohlade na dvoch rytierov a krajinu som si v duchu povedal "fuj, to co ma akoze byt ???" Grafika mala byt hlavnym lakadlom hry a takto ju pokaslali ? Po tych rokoch prace som cakal ze to bude mat teda lepsiu grafiku.Tak som si povedal ze to aspon nebude sekat pri velkych bojoch. Inak mozno sa niekomu bude tato grafika pacit ,ale mne teda nie. Pretoze textury maju nizke rozlizenie, voda je "stvorcovana" , postavy maju malo polygonov, budovy su kockate a jednoduche, a stromy su zlozene z 2 placiek (tak ako to bolo u hier pred takymi piatimi rokmi). 3D kabat vsak prinasa aj urcite vylepsenia ako napr. mnoho roznych pohladov z budov , kolky pohlad a pod. Taktiez je vidiet do vnutra budov kde sa tento krat odohravaju aj boje.
Z hladiska hratelnosti to je tiez taky standard. Pohyb po 3D svete je jednoduchy a otacanie kamery nerobi tiez problem.
System budovania zostal rovanky , niektore budovy pribudli, pribudli tiez niektore jednotky a su tu aj novy protivnici. Tito maju uz normalne mena a nie ako v jednotke mena zvierat.
Co ma ale este viac sklamalo ako grafika bola vec od ktorej som ocakaval najviac a to boje. Hned pri prvom boji sa mi stalo ze vojaci ktorych som poslal na nepriatelskych vikingov , ich jednoducho obisli :O Asi po chvili sa spametali a otocili sa a isli zanimi , zatial mi vsak vikingovia stili zabil kopudedincanov . No co dodat . AI a celkovo boje boli v jednotke urcite lespie . Zlepsenim su vsak boje v budovach , a moznost vidiet co sa deje aj za hradbami , pochopitelne vdaka 3d grafike.
Tento rok by mal byt na strategie bohaty, tak dufam ze uz nebude viac takych sklamanii akym je aj Stronghold 2. Podla mna ma tato hra sancu zaujat len do vydania niektorej z next-gen strategi.
Tuto recenziu hlavne berte ako absolutne subjetivny nazor. Svoj nazor si radsej spravte sami...
Klady
+len par drobnych vylepseni
+rychla a nenarocna 3d grafika
Zapory
-zastaraly engine
-slaba AI
-extremne dlhy loading
napísal Bob 1.5.2005
Páči sa mi!
7.3
STRONGHOLD 2
PC
Vývoj: Global Star Software / Firefly Studios Štýl: stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|