Prečo beží Titanfall na Source engine? |
Autori sa v interview snažili zdôvodniť výber 10 rokov starého enginu pre svoju hru Titanfall.
Autori sa v interview snažili zdôvodniť výber 10 rokov starého Source enginu pre svoju hru Titanfall. Teda nie, že by source engine bol zlý, ale prečo by si ho niekto vyberal pre nextgen hru bolo doteraz skutočne otázne (a možno aj stále je). Autori to zdôvodňujú dôkladným výberom medzi rôznymi enginmi a Source si vybrali pre jeho rýchlosť. Rýchlosť, na ktorej môžu ďalej stavať a optimalizovať.
Napriek tomu pôvodne DX9 engine z Portalu 2 prepracovali takmer od základov. Zmenili rendering na DX11, prerobili ho na 64-bitový, museli prepracovať singlethreadové zameranie enginu na multithreading, vymenili zvukový engine, sieťový kód, pridali gamepad ovládanie, nasvietenia aj prepojenia s cloudom. K tomu si vytvorili si aj vlastný level editor a už engine ani nechcú nazývať Source enginom.
Rýchlosť enginu sa určite nedá uprieť ale autori zatiaľ nepotvrdzujú, či pôjde na 1080p/60 fps na Xbox One. Ešte uvidia ako hru zoptimalizujú, hovoria však, že framerate je základ. Nakoniec ich zameranie nie je na nextgen efekty, ale rýchlu akciu zameranú na zábavu s čistou grafikou.
Čo sa týka cloudu, zatiaľ mimo matchmakingu na vzdialených serveroch beží všetka AI a časť fyziky, druhá časť fyziky ide lokálne. Cloud servery fungujú ako pre Xbox One, tak aj pre PC. Zatiaľ však nehovoria ako presne bude fungovať hra pre Xbox360, túto verziu robí iné štúdio.
Čo sa týka singleplayeru, hra síce bude online multiplayerová, ale jednotlivé multiplayerové mapy budú ponúkať postupne sa rozrastajúci príbeh. Autori hru navrhli aj na rozširovanie príbehu cez DLC, kde by pribúdali vedľajšie vetvy.
Titanfall vyjde na jar na PC, Xbox One a Xbox 360.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sony po ohlásení remastru zdvojnásobilo cenu Horizon: Zero Dawn 219
- Parametre GeForce RTX 5080 a RTX 5090 naznačené 228
- RECENZIA: EA Sports FC 25 50
- Aké hry prídu v októbri? 48
- RECENZIA: God of War: Ragnarok 62
- DOJMY: Age of Empires Mobile 11
- Sony: PS5 Pro je kompletný balík s výnimočnou hodnotou 179
- Čo aktuálne Ubisoft opravuje na Assassin's Creed Shadows? 141
- Porovnanie PC verzie God Of War Ragnarok s PS5 verziou 71
- Článok: Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena 11 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox 360 Vývoj: EA / Respawn Entertainment Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|