Tie najzaujímavejšie rozhovory z tohto roka |
Aj tento rok sme vám priniesli niekoľko zaujímavých rozhovorov a prinášame vám prehľad 13 najzaujímavejších.
Rok 2022 priniesol kopu zaujímavých hier, mnoho veľkých oznámení a aj niekoľko prekvapení. To všetko sme sa vám snažili čo najlepšie sprostredkovať a chceli sme využiť každú príležitosť na to, aby sme vám priniesli zaujímavé rozhovory s rôznymi osobnosťami. Nechýbali legendy herného priemyslu, ako napríklad Kazunori Yamauchi, ulovili sme ale napríklad aj režiséra Neilla Blomkampa alebo animátorku Lindsay Thompson. Všetky naše rozhovory nájdete v tomto odkaze, ale ak dnes máte čas len na niektoré, prinášame vám prehľad 12 tých najzaujímavejších, stačí len kliknúť.
Kazunori Yamauchi o Gran Turismo 7
Séria Gran Turismo tento rok oslávila 25 rokov a pri tejto príležitosti sme sa dočkali aj novej časti. My sme mali možnosť sa na ňu bližšie pozrieť a niečo nám prezradil aj sám Yamauchi-san.
Ako vznikal svet Horizon: Forbidden West
Pri príležitosti vydania Horizon: Forbidden West sme vám priniesli rozhovor s autormi hry, ktorí vám prezradia viac o jej vzniku a hlavne o jej novom svete na západnom pobreží USA.
Ako ruská invázia na Ukrajinu ovplyvňuje štúdio Frogwares a tamojšiu hernú tvorbu?
Tento rok bohužiaľ priniesol aj jednu tragédiu a to útok Ruska na Ukrajinu. Vojna tam pretrváva dodnes a ovplyvňuje každodenné životy tamojších obyvateľov. Frogwares nám v krátkosti povedali, ako sa dajú vyvíjať hry, keď sa oknami zúria boje.
Obrovské zmeny v CDPR: Ako vznikal svet Cyberpunk 2077 a vylepšené RED 2.0
Lead Environment Artist Kacper Niepokolczycki nám porozprával o procese vytvárania Night City a o tom, ako môže vydanie Cyberpunk 2077 ovplyvniť budúcnosť CD PROJECT RED. Firma si totiž v tomto roku prešla niekoľkými zmenami.
Ako vznikala Mafia: Definitive Edition
Roman Hladík je veterán série Mafia, ktorý na nej pracuje už od prvej časti a v interview nám porozprával viac o vzniku remaku, jeho zmenách a aj českom dabingu.
Budúcnosť Dying Light 2 budú ovplyvňovať samotní hráči
Tymon Smektała z Techlandu nám prezradil viac o vzniku Dying Light 2 a aj o ich vzťahu s komunitou, vďaka ktorému podporujú svoje hry celé roky. Vidieť to môžeme aj teraz, keď hra dostáva stále nejaké novinky.
Slovenská hra Way of The Hunter stavia na autenticite
Ulovili sme pre vás aj rozhovor o slovenskej loveckej hre Way of The Hunter a štúdiu, ktoré za ňou stojí. Dozviete sa tiež, či majú značky Chaser a Spellcross ešte nejakú budúcnosť.
Lindsay Thompson o animovaní, Ratchetovi a Spider-Manovi
Na rozhovor sme ulovili skvelú animátorku Lindsay Thompson, ktorá pracovala na hollywoodskych trhákoch (The Incredible Hulk, Avatar...) a po nich sa vrhla do práce na hrách v Insomniac Games.
Režisér Districtu 9 Neill Blomkamp o tvorbe akcie Off The Grid
Svetoznámy režisér sa vrhol na hernú tvorbu a na Gamescome nám viac porozprával o tom, ako vzniká netradičná a na príbehu založená kyberpunková multiplayerovka Off The Grid. Jej príbeh napísal autor knižnej série Altered Carbon, s ktorým sme mali interview v roku 2021.
The Callisto Protocol stavia na brutalite, ale aj ľudskosti
Demetrius Leal mal na starosti výtvarnú stránku Dead Space a teraz pracuje na The Callisto Protocol. Čo nám nový horor prinesie a ako sa líši od svojho predchodcu? To nám prezradil v októbrovom rozhovore.
Sonic Frontiers má sériu preniesť do modernej doby
V tomto roku sme mali šťastie na rozhovory s významnými japonskými tvorcami. Známy producent Takashi Iizuka si našiel čas na to, aby nám priblížil vývoj open world hry Sonic Frontiers a prezradil, čo sa naučili z negatívnej spätnej väzby pred vydaním.
Ako vznikol Cyberpunk: Edgerunners a príde niečo po ňom?
Cyberpunk: Edgerunners patrí medzi najväčšie tohtoročné hity Netflixu a oživil aj záujem o hru samotnú. Sadli sme si tak so scenáristom seriálu Bartoszom Sztyborom, aby nám prezradil viac.
A čo v budúcom roku? Bude pokračovať naša "japonská šnúra". Tento rok sme totiž ulovili niekoľko skvelých rozhovorov, ktoré budeme vydávať hneď od začiatku budúceho roka. Na rozhovor nám kývol napríklad legendárny Swery65. Porozprával sa s nami aj známy dizajnér bojoviek Yasuyuki Oda. No a pripravujeme aj interview s producentmi soulslike hry Wo Long: Fallen Dynasty. Mimo japonskej hernej tvorby vám konečne prinesieme aj rozhovor s herečkou Stefanie Joosten, ktorá vám z Gamescomu poslala pozdrav.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 279
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 94
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >