SEKCIA GC19 |
NOVINKY
| PRÍSPEVKY
|
Kingdom Under Fire II sa po viac ako 10 rokoch dostáva do cieľa
Zvládnu vývojári vybalansovať kombináciu dvoch žánrov?
DOJMY: A Year of Rain
A Year of Rain je klasický zástupca žánru zo starej školy, ktorý sa ale pomaly vytráca. Dokáže prilákať aj nových hráčov?
INTERVIEW: Nemusí to byť len noc a dážď - o tvorbe unikátneho sveta Cyberpunk 2077
Marthe Jonkers z CD Projektu nám prezradila, ako vytvoriť netradičný kyberpunkový svet, v ktorom nemusí byť tma a dážď a dokonale ho dopĺňa Keanu Reeves.
INTERVIEW: John Wick Hex ako jeden z mála prípadov, keď Hollywood spolupracoval
John Wick Hex prináša skutočne netradičný pohľad na známu filmovú sériu. Producent Ben Andac prezradil, ako im to v Hollywoode prešlo.
DOJMY: Port Royale 4
Gaming Minds sa po siedmich rokoch od vydania posledného dielu manažmentovej stratégie konečne odhodlali predstaviť pokračovanie, na ktoré sme sa mohli pozrieť ešte na Gamescome.
Rozhovor o The Elder Scrolls Online s vedúcim vývoja hry
Na Gamescome sme mali možnosť zájsť do stánku Bethesdy a zisťovať viac o aktuálnom stave, Stadia verzii a aj budúcnosti známej MMORPG The Elder Scrolls Online, o čom nám porozprával Matt Firor, vedúci vývoja The Elder Scrolls Online a štúdia ZeniMax
DOJMY: Humankind
Gamescom nám odhalil naozaj zaujímavú hru, ktorá sa snaží dať hráčom možnosť prežiť celú históriu ľudstva. No nie podľa skutočnosti, ale podľa seba.
INTERVIEW: Rozhovor o novom Need for Speed Heat
Na Gamescome sme si sadli s Ghost Games, aby sme z nich dostali zaujímavé informácie o hrateľnosti, koncepte a aj vývoji Need for Speed Heat.
DOJMY: Total War Saga: Troy
Len nedávno ohlásené pokračovanie Total War série sme si mohli pozrieť na uplynulom Gamescome. Ako na nás zapôsobilo?
DOJMY: Commandos 2 - HD Remaster
Legendárna taktická hra sa po takmer 20 rokoch vracia, aby dokázala, že jej hrateľnosť je stále nadčasová. My sme si ju na Gamescome mohli vyskúšať.
DOJMY: John Wick Hex
Ako sa stať efektívnym zabijakom bez toho, aby ste pri tom nevyzerali neohrabane? John Wick Hex vás naučí myslieť ako Baba Jaga.
DOJMY: Transport Fever 2
Pokračovanie manažérskeho simulátora dopravy sa blíži, no Gamescom nám v predstihu ponúkol bližší pohľad na novinky, ktoré hra ponúkne. Zdá sa, že sa hráči majú na čo tešiť
Interview s Bohemia Interactive o hre Vigor
Ešte na Gamescome sme dostali možnosť vyspovedať Bohemku o ich akčnej hre Vigor tesne pred jej vydaním. Čo zaujímavé nám prezradili?
Gamescom 2019: Blížiace sa rozšírenie Split Vendetta pre X4 masívne rozširuje herný svet
Gamescom nám ponúkol krátky pohľad aj na novú expanziu pre známy vesmírny simulátor
DOJMY: The Eternal Cylinder
Autori Zeno Clash a Rock of Ages dokazujú, že sa stále neboja netradičných nápadov a my sme si mohli vyskúšať ich prichádzajúci titul The Eternal Cylinder.
DOJMY: Desperados III
Aj v roku 2019 sa pozrieme na divoký západ, tentokrát v pokračovaní série Desperados od štúdia Mimimi Productions. Ešte pred vydaním si ho však trochu priblížime.
DOJMY: Predator: Hunting Grounds
Na Gamescome sme si zahrali pripravovanú akciu od tvorcov Friday 13th, ktorá pozerá na obávaného Predátora z trochu inej strany. Či je to dobrý nápad, sa dozviete v našich dojmoch
Gamescom 2019: Boundary chce ponúknuť futuristické súboje v nulovej gravitácii
Čínsky stánok na Gamescome nám poskytol bližší pohľad na menší, no o to ambicióznejšiu titul, ktorý presúva súboje do chladného vesmíru s bohatými možnosťami customizácie
Gamescom 2019: Rozhovor s tvorcami Painkiller a Bulletstorm - People Can Fly
Na Gamescome sme si skočili na kratší rozhovor so samotným šéfom štúdia People Can Fly, Sebastianom Wojciechowskim
Gamescom 2019: Comanche opäť naberá pilotov helikoptér
Po osemnástich rokoch ožíva dobre známa akcia, ktorá hráčov posadila do kabíny helikoptér v ostrej akcii. Ako vyzerá v novej dobe?
DOJMY: Zombie Army 4: Dead War
Budúci rok opäť potiahneme do boja proti zombie Hitlerovi a jeho armáde nemŕtvych, no my sme si demo na ďalšiu časť Zombie Army série vyskúšali už teraz a v kooperácii.
DOJMY: Stronghold: Warlords
FireFly Studios sa opätovne snaží o návrat Stronghold série, a to celkom zásadnou zmenou. Súboje sa totiž presúvajú na východ, konkrétne do východnej Ázie. Čo to pre hru znamená?
Gamescom 2019: Slávny komiks XIII sa vracia s vylepšeným vizuálom
Na Gamescome sme mali možnosť navštíviť stánok vydavateľa Microids, ktorý má pod palcom pripravovaný remake úspešnej hry z roku 2003
INTERVIEW: Rozhovor o ľadovej expanzii Monster Hunter: World - Iceborne
Najväčšia hra o lovení monštier sa ešte rozrástla. Kedy dosiahne absolútny strop? A kedy sa nová expanzia dostane aj na PC?
DOJMY: Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
Ubisoft sa v novom pokračovaní Ghost Recon série snaží o výraznejšie zmeny, ktoré by jej mohli pomôcť ku kvalitnejšiemu reštartu. Podarí sa to?
Gamescom 2019: Stratégia Iron Harvest ukáže alternatívnu 1. svetovú vojnu
Pamätáte si z učebníc dejepisu dieselové mechy bojujúce v 1. svetovej? Nie? Tak si s touto hrou doberte učivo.
Gamescom 2019: Kvalitný Shovel Knight sa dočká poslednej kampane a aj kartovej hry
Na Gamescome sme si vyskúšali dve úplne rozdielne časti dema pre King of Cards, poslednú kampaň hry Shovel Knight
DOJMY: Final Fantasy VII Remake
Jeden z najlepších dielov Final Fantasy nedostal len nový grafický kabát. Sľubuje úplne novú hru podľa kvalitnej predlohy.
Gamescom 2019: Cyber Shadow je 8-bitová ninja akcia v štýle starej školy
Máte radi 8-bitové hry z éry NES? Tá je síce dávno za nami, no stále sú tu vývojári, ktorí ju vedia kvalitne pripomenúť
Gamescom 2019: Vo vojnovej stratégii Unity of Command II dôjdete až do Berlína
Na Gamescome sme sa nepustili len do veľkých akčných hier, ale vyskúšali sme si aj menej známe tituly.
VIAC
|