VÝBER - INTERVIEW

Filter na platformy a žánre
Ktoré rozhovory z roku 2024 nesmiete prehliadnuť?
1

Ktoré rozhovory z roku 2024 nesmiete prehliadnuť?

Pozrime sa na prehľad 10 najzaujímavejších rozhovorov, ktoré by ste tento rok rozhodne nemali premeškať.

Deus Ex a jeho evolúcia: Rozhovor s Warrenom Spectorom
10

INTERVIEW: Deus Ex a jeho evolúcia: Rozhovor s Warrenom Spectorom

pridané 19.12.2024 pod hry

Warren Spector vďaka práci na System Shock, Deus Ex, Wing Commander alebo Ultima Underworld patrí medzi skutočné legendy. Mali sme to šťastie, že nám prezradil viac o svojej práci.

Legacy of Kain: Soul Reaver 1&2 Remastered bude mať slovenský podpis
46

Legacy of Kain: Soul Reaver 1&2 Remastered bude mať slovenský podpis

Vývoj remastrovanej kolekcie vedie slovenská vývojárka a my sme vyzvedali viac o tom, čo nám v nej prinesie.

Brian Fargo: Od Wastelandu po Fallout a ešte ďalej
6

INTERVIEW: Brian Fargo: Od Wastelandu po Fallout a ešte ďalej

pridané 7.11.2024 pod hry

Brian Fargo je legendou RPG žánru a stojí za značkami Wasteland a Fallout. Nám prezradil viac o ich vzniku, ale porozprávali sme sa aj o Star Treku či novom Clockwork Revolution.

Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle
5

INTERVIEW: Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle

pridané 1.11.2024 pod hry

Od príbehového dizajnu až po starostlivé vypracovanie hádaniek a dynamiky postáv - to všetko nám v rozhovore predstavil kreatívny riaditeľ MachineGames.

Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76
5

INTERVIEW: Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76

pridané 31.10.2024 pod hry

V tomto exkluzívnom rozhovore Rush hovorí aj o dôležitosti spätnej väzby od komunity, vplyve seriálu a vzrušujúcich nových funkciách, ktoré sú v hre na obzore.

Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou
13

INTERVIEW: Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou

pridané 23.10.2024 pod hry

Ako vyzerá vývoj každoročnej športovej série, aké výzvy prináša a ako vývojári berú spätnú väzbu od hráčov? Aj o tom nám porozprával Mike Inglehart z EA Sports.

Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna
2

INTERVIEW: Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna

pridané 17.10.2024 pod hry

Ján Ilavský a Vladimír Hrinčár nám na Game Access porozprávali o tom, čo majú za sebou aj pred sebou a ako to bude ďalej s ich VR hitom.

Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena
13

INTERVIEW: Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena

pridané 27.9.2024 pod hry

Prečo Starship Troopers rezonuje aj po toľkých rokoch od vydania? Podarí sa hre preniesť čaro filmu na naše monitory a obrazovky? O tom nám porozprával samotný generál Johnny Rico!

Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2
21

INTERVIEW: Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2

pridané 20.9.2024 pod hry

Herný vývoj je sám osebe náročný. Ako to ale vyzerá, keď počas neho neďaleko vás dopadajú rakety? A ako sa to prenesie do samotného očakávaného pokračovania kultovej série?

Gamescom 2024: S šéfom Stormgate nielen o budúcnosti hry, ale aj RTS žánru ako takého
10

Gamescom 2024: S šéfom Stormgate nielen o budúcnosti hry, ale aj RTS žánru ako takého

pridané 11.9.2024 pod hry

Na Gamescome som mal možnosť si zahrať stratégiu Stormgate rovno s šéfom a produkčným riaditeľom štúdia Frost Giant. Túto príležitosť som využil na príjemný pokec o hre aj RTS žánri ako takom.

Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy
8

INTERVIEW: Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy

pridané 10.9.2024 pod hry

Producent úspešných RPG od Bethesdy nám porozprával viac o tom, čo môžeme očakávať v takmer hororovej expanzii Shattered Space, ktorá do Starfieldu príde už čoskoro.

Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii
11

INTERVIEW: Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii

pridané 4.9.2024 pod hry

Má to byť hra, kde hráč nemá pocit, že stretáva naskriptované NPC, ale živé bytosti, ktoré naozaj cítia, vnímajú a učia sa.

Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6
3

INTERVIEW: Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6

pridané 29.8.2024 pod hry

Legendárny britský dizajnér Charles Cecil sa s nami porozprával o tom, ako vznikajú nápady kultovej série Broken Sword -čo nám prinesie v novej časti a ako vzniká remake jednotky.

Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2
30

INTERVIEW: Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2

pridané 9.8.2024 pod hry

Od Original War, cez sériu UFO, Armu, až po Kingdom Come Deliverance a jeho blížiace sa pokračovanie. Taká je epická videoherná cesta producenta z Warhorse tudios.

Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077
36

INTERVIEW: Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077

pridané 26.7.2024 pod hry

CD Projekt RED zažil s Cyberpunk 2077 niekoľko naozaj turbulentných rokov. Pawel Sasko, ktorý už pracuje na pokračovaní, nám povedal viac o situácii od vydania až po opravu hry.

Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier
13

INTERVIEW: Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier

pridané 12.7.2024 pod hry

Skúsený scenárista Adam Smith nám porozprával o svojej práci na Baldur's Gate 3 - o oceneniach, postavách, príbehoch a aj o svojej vízii budúcnosti nielen RPG žánru.

Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj
14

INTERVIEW: Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj

pridané 4.7.2024 pod hry

Skúsený český vývojár Marek Rabas nám povedal viac o pozadí vývoja Gray Zone Warfare, ale aj o plánoch s hrou do budúcnosti či situácii s Tarkovom, ktorá spoločnosti pomohla.

Režisér FFXIV Naoki Yoshida sleduje a rád prekvapuje hráčov
9

INTERVIEW: Režisér FFXIV Naoki Yoshida sleduje a rád prekvapuje hráčov

pridané 19.6.2024 pod hry

Jeden z najlepších herných režisérov súčasnosti nám porozprával o hre, jej budúcnosti a prídavku Dawntrail.

Petri Alanko: Tvorba hudobného sveta Remedy hier
0

INTERVIEW: Petri Alanko: Tvorba hudobného sveta Remedy hier

pridané 10.6.2024 pod hry

Petri Alanko je skúsený fínsky skladateľ, ktorý spolupracuje s Remedy už od čias Alan Wake. Porozprával nám viac o svojej práci a aj o nadchádzajúcich projektoch.

Josh Sawyer: Od Icewind Dale, cez Fallout: New Vegas, až po Pentiment
2

INTERVIEW: Josh Sawyer: Od Icewind Dale, cez Fallout: New Vegas, až po Pentiment

pridané 29.5.2024 pod hry

Icewind Dale, Neverwinter Nights 2, Alpha Protocol, Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity a najnovšie Pentiment. To sú hry, ktoré RPG fanúšikovia dobre poznajú. Ako vznikli?

Ako sa Švejk namiesto do Budejovíc dostal do World of Warships
2

INTERVIEW: Ako sa Švejk namiesto do Budejovíc dostal do World of Warships

pridané 24.5.2024 pod hry

Do vôd World of Warships vplával dobe známy knižný a filmový hrdina, ktorý so svojským humorom prináša niečo, čo hra doteraz nemala - vôbec prvého českého kapitána.

Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec
5

INTERVIEW: Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec

pridané 4.4.2024 pod hry

V živote herného vývojára je dôležité vedieť nielen to, ako hru robiť a ako ju vydať, ale aj kedy je lepšie ju zrušiť. Aj nedokončené projekty totiž môžu prinášať pozitíva.

Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier
26

INTERVIEW: Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier

pridané 1.3.2024 pod hry

Rhianna počas kariéry priniesla mnoho skvele napísaných postáv, ako Nariko z Heavenly Sword, Faith z Mirror’s Edge a priniesla aj nový pohľad na Laru Croft v reboote Tomb Raidera.

Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky
2

INTERVIEW: Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky

pridané 22.2.2024 pod hry

Viac o vzniku tohto ambiciózneho projektu, prekážkam, ktoré sa na tejto ceste vyskytli, a inovatívnom prístupe, ktorý autori využili na oživenie nadčasovej klasiky.

Martin O'Donnell o vytváraní dokonalej hernej atmosféry prostredníctvom hudby
2

INTERVIEW: Martin O'Donnell o vytváraní dokonalej hernej atmosféry prostredníctvom hudby

pridané 8.2.2024 pod hry

Hudba v má zvýrazniť to, o čo sa hra snaží - dojať, pobaviť alebo aj vydesiť. Viac o vytváraní dokonalej hernej atmosféry nám prezradil skladateľ Martin O'Donnell známy z Halo.

Spoluzakladateľ LucasArts David Fox o štyroch desaťročiach v hernom priemysle
5

INTERVIEW: Spoluzakladateľ LucasArts David Fox o štyroch desaťročiach v hernom priemysle

pridané 6.2.2024 pod hry

David Fox patril medzi spoluzakladateľov LucasArts a vytvoril legeny ako Maniac Mansion či Zak McKracken, ale pracoval aj na Indiana Jones a Monkey Islande. Čo všetko zažil?

Sam Barlow: Od AAA franšíz k inovatívnym FMV hrám
5

INTERVIEW: Sam Barlow: Od AAA franšíz k inovatívnym FMV hrám

pridané 17.1.2024 pod hry

Sam Barlow je dnes známy hrami, ako Her Story, Immortality či Telling Lies, ale v minulosti pracoval aj na veľkých značkách. V rozhovore nám prezradil viac o svojej kariére.

Aké rozhovory sme tento rok priniesli?
2

Aké rozhovory sme tento rok priniesli?

pridané 26.12.2023 pod hry

Tento rok bol bohatý na veľké témy aj hry, čo sme pokryli nielen v novinkách, ale aj v rozhovoroch.

Od hororu ku kyberpunku: GTFO pomaly končí, Den of Wolves zase začína
0

INTERVIEW: Od hororu ku kyberpunku: GTFO pomaly končí, Den of Wolves zase začína

pridané 8.12.2023 pod hry

Štúdio 10 Chambers založili veteráni, ktorí priniesli prvé dve časti Payday. Hrou GTFO pokračovali v kooperácii, ale ich ďalšia hra bude zase o lúpežiach, teraz ale úplne iných.

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk