RECENZIE A ČLÁNKY |
Avowed
V úvodných hodinách Avowed sme si mohli vyskúšať možnosti boja z pohľadu prvej aj tretej osoby a dostali sme ochutnávku príbehu a rozsiahlych spôsobov, ako ho ovplyvniť.
Lego Horizon Adventures
Dobre známe dobrodružstvo hrdinky Aloy môžete znovu prežiť vo svete vykladanom kúsok po kúsku z Lega. Hra však bojuje s krízou identity a nevie, pre koho vlastne je.
Dragon Age: The Veilguard
Tentoraz ide o všetko. Po kritizovaných tituloch musí Bioware ukázať, že dokáže priniesť hit, ktorý uchváti viaceré generácie hráčov. Pridáte sa k armáde fanúšikov?
Diablo IV: Vessel of Hatred
Diablo už nie je to, čo bývalo. S novou expanziou štvrtého dielu však chce Blizzard dokázať, že vie, kam smeruje.
Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena
Prečo Starship Troopers rezonuje aj po toľkých rokoch od vydania? Podarí sa hre preniesť čaro filmu na naše monitory a obrazovky? O tom nám porozprával samotný generál Johnny Rico!
Age of Empires Mobile
Age of Empires Mobile chce stanoviť nový štandard pre strategické hry na mobily. Tisíce hráčov dostanú možnosť spoločne dobýjať mestá a vytvárať silné aliancie.
Harry Potter: Quidditch Champions
Po enormnom úspechu Hogwarts Legacy bolo jasné, že fanúšikom treba naservírovať hrateľný metlobal. Quidditch Champions je netradičná športová hra, ktorá však má svoje muchy.
GreedFall 2: Dying World
Greedfall 2 chce byť pohlcujúcou RPG hrou s množstvom rozhodnutí a pútavými postavami. Počas Gamescomu sme si overili, v akom stave je hra mesiac pred vydaním.
Gothic Remake
Ikonická RPG hra Gothic dostáva ambiciózny remake, ktorý nechce byť iba starou hrou v novom grafickom kabáte. Vývojári nás previedli demom vytvoreným špeciálne pre Gamescom.
Diablo IV: Vessel of Hatred
Mephisto ešte nepovedal svoje posledné slovo, no v novej expanzii Diablo IV proti nemu dostaneme nové zbrane. Počas Gamescomu sme si vyskúšali, aké je to hrať za Spiritborna.
Heroes of Might and Magic: Olden Era
Heroes of Might and Magic prichádza s pokračovaním, v ktoré už mnohí fanúšikovia ani nedúfali. Počas Gamescomu sme sa bližšie pozreli na to, kam smeruje nová éra legendárnej série.
Blockbuster Inc.
Každý má názor na filmy, no málokto by vedel dobrý film aj natočiť. Ak si chcete vyskúšať, aké to je manažovať filmové štúdio, Blockbuster Inc. vám dá k tomu všetky nástroje.
Killer Klowns from Outer Space: The Game
Horory z 80. rokov majú jedinečnú atmosféru, ktorá vyvoláva naraz strach aj smiech. My sme si vyskúšali, ako sa môže hrať šialená schovávačka proti trojici krvilačných klaunov.
Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier
Rhianna počas kariéry priniesla mnoho skvele napísaných postáv, ako Nariko z Heavenly Sword, Faith z Mirror’s Edge a priniesla aj nový pohľad na Laru Croft v reboote Tomb Raidera.
Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft
Lara Croft je späť, avšak nie v novej hre, ale v remastri prvých troch častí. Dokáže klasická hrateľnosť stále osloviť, keď získala modernejší kabát?
The Last of Us Part II Remastered
Kontroverzné a pritom výnimočné pokračovanie jednej z najobľúbenejších hier prichádza na PS5 a tvorcovia sa pokúsia obhájiť si remaster 3 a pol roka starej hry.
Gangs of Sherwood
Gangs of Sherwood vám predstaví legendu o Robinovi z Locksley, ako ju nepoznáte. Počas Gamescomu sme si v co-op režime vyskušali hack and slash súboje s dvojicou hrdinov.
GOG oslavuje 15 rokov: Ako prebiehala cesta od klasík k AAA hrám bez DRM
Pri príležitosti 15. výročia od založenia GOG nám Gabriela Siemienkowicz prezradila, aké prekvapenia si pre nás prichystali a aká je ich misia v hernej komunite.
Alan Wake 2
Po 13 rokoch čakania sme dostali na Gamescome náhľad, ako bude pokračovať napínavý príbeh Alana Wakea. Tentoraz Alan získal schopnosť prepísať dej pred vašimi očami.
Inon Zur: Vytváranie emocionálneho pulzu Falloutu, Syberie a Starfieldu
Inon Zur je legendárny herný skladateľ, ktorý svoje umenie dokazuje už niekoľko dekád. Zložil hudbu pre Fallout, Syberiu, Dragon Age a najnovšie aj Starfield. V čom je jeho kúzlo?
Ako vznikala hudba v Horizon sérii
Joris de Man, ktorý je známy najmä vďaka soundtracku pre sériu Killzone, Horizon: Zero Dawn a pokračovanie Horizon: Forbidden West, nám objasnil proces komponovania hudby pre hry.
Park Beyond
Park Beyond chce dať hráčom možnosť postaviť si vlastný zábavný park za hranicami fyzikálnych zákonov. V preview verzii sme sa pozreli na to, čím nás chce hra ohúriť.
Horizon Forbidden West: Burning Shores
Aloy sa podarilo zažehnať jeden typ hrozby, no čakajú ju ďalšie výzvy, kvôli ktorým nebude môcť len tak ležať na pláži. Otvára sa nám nový kus mapy a s ním ďalšie dobrodružstvo.
Terra Nil
Budovateľská stratégia Terra Nil úplne otočila koncept tohto žánru. Namiesto budovania miest v nej totiž obnovujete ekosystém a neuveriteľne si pri tom dokážete oddýchnuť.
The Chant
Ďalšia Silent Hill hra je ešte ďaleko, a preto sa nám štúdio Brass Token rozhodlo naservírovať vlastný pohľad na hororovú akčnú adventúru, ktorá hráčom odkrýva tajný svet plný hrôz
VIAC
|